سبد خرید شما خالی است.

هرآنچه که اپل در رویداد “یک چیز دیگر” یا “One More Thing” اعلام کرده است.

ادمین پنج‌شنبه، 22 آبان 3 دقیقه مطالعه

هرآنچه که اپل در رویداد "یک چیز دیگر" یا "One More Thing" اعلام کرده است.

صبح روز 10 نوامبر کمپانی اپل سومین رویداد خود را طی چند ماه اخیر برگزار کرد، جایی که در آن بالاخره توضیحاتی درباره جزییات اینکه چرا و چگونه مک‌ها را به تراشه‌هایی که توسط اپل طراحی و ساخته شده انتقال خواهند‌ داد. همچنین اولین مکینتاش‌هایی را  که این تغییرات روی آنها اعمال می‌شود را به نمایش گذاشت که شامل: MacBook Air جدید، MacBook Pro  و Mac Mini است.

اگر وقت نکرده‌اید که آن را بصورت زنده تماشا کنید نگران نباشید، ما بصورت خلاصه هرچیزی که در این رویداد اعلام شده است را به شما توضیح خواهیم داد. برای جزئیات بیشتر کافیست روی لینک مربوط به آن کلیک کنید.

سیلیکون اپل برای مکینتاش

اپل سال‌هاست که تراشه‌های مربوط به آیپدها، آیفون‌ها و اپل واچ‌های خود را ساخته است. اما حالا همین‌کار را برای مکینتاش‌ها هم انجام داده‌است، و تضمین می‌کند که آن‌ها عملکرد بهتر با قدرت بازدهی بیشتری دارند.

اپل اولین تراشه مک خود را M1 می‌نامد. برخی از مشخصات مشترک آن‌ها:

  • CPU هشت-هسته‌ای (4 برای عملکرد بالا و 4 برای بازده بیشتر)
  • حداکثر پردازنده‌ی گرافیکی 8 هسته‌ای
  • 16 بیلیون ترانزیستور
  • ناحیه امنیتی اپل بصورت درونی
  • پشتیبانی از Thunderbolt/USB 4

برنامه‌های آی‌او‌اس بروی Mac

همانطور که اپل در ماه ژوئن در رویدادWWDC  اشاره کرد، برنامه‌های iOS حالا بر رویMac  نیز در دسترس خواهند بود. بطور مثال اپل نشان داد که برنامه‌های HBO Max  و Among Us iOS حالا بر روی MacOS هم راه‌اندازی شده‌اند.

 

مک‌بوک جدید Air

اولین مک مجهز به تراشه M1 ،مک‌بوک  Airجدید و بدون فن خواهد بود.

اپل اعلام کرده که مک‌بوک Air جدید در حدود 3.5 برابر از نسل قبلی آن‌ها سریعتر خواهدبود. و بدلیل نداشتن هرگونه فن، کاملا بی‌صدا خواهدبود. آن‌ها قول داده اند که دوام باتری بیشتر از 15 ساعت هنگام مرور وب و 18 ساعت هنگام تماشای ویدئو خواهد بود. مک‌بوک Air جدید دارای یک نمایشگر 13.3 اینچی، SSD که بیشتر از 2 ترابایت را پشتیبانی می‌کند، Touch ID، Thunderbolt/USB 4 و وایفای6  خواهند بود. قیمت آن از 999$ و یا 899$ برای مشتریان آموزش و پرورش خواهد بود.

 

مک mini جدید

همچنین Mac Mini هم دارای تراشه  M1 خواهدبود، و قیمت پایه آن در حال سقوط 100 دلاری به 699 دلار است. مک مینی از SSD بالای 2TB پشتیبانی می‌کند و حافظه بیشتر از 16GB دارد. از لحاظ پورت، دارای دو پورت USB-A و دو پورت USB-C (با پشتیبانی از Thunderbolt/USB 4) است؛ یک هدفون جک 3.5mm، HDMI 2.0 و اترنت گیگابایت نیز وجود دارد.

 

مک‌بوک جدید Pro

مورد بعدی: مک‌بوک پرو. به گفته اپل تراشه M1 عمر باتری مک‌بوک Pro را تا 17 ساعت هنگام مرور وب  و 20 ساعت هنگام تماشای ویدئو افزایش می‌دهد. همانند مدل Air دارای یک نمایشگر 13.3 اینچی است، از SSD بالای 2TB پشتیبانی می‌کند و حافظه بیشتر از 16GB دارد. دارای Touch ID، وایفای6  است و از Thunderbolt/USB 4 پشتیبانی می‌کند؛ و شاید برای ناامید کردن برخی، دارای TouchBar هم هست. قیمت آن از 1.299$ و 1.199$ برای مشتریان عضو آموزش و پرورش شروع خواهد شد.

 

Big Sur به زودی

بروزرسانی مهم بعدی برای macOS- ورژن 11.0 خواهدبود که با نام Big Sur شناخته می‌شود که اولین بار ماه ژوئن در WWDC اعلام شد. اما حالا به گفته اپل در تاریخ12  نوامبر ارسال می‌شود.

دوشنبه، 7 مهر

قابلیت Widget ها در iOS 14

پخش ویدئو

دوشنبه، 7 مهر

قابلیت جدید ‌‌Back Tap در آی‌او‌اس ۱۴

پخش ویدئو

یکشنبه، 29 تیر

استفاده از فونت دلخواه در آیفون و آیپد برای تایپ

پخش ویدئو

چهارشنبه، 28 خرداد

غیرفعالسازی Memoji Stickers

پخش ویدئو

original-product

ضمانت اصل بودن کالا

secure-payment

پرداخت امن

refund-money

۷ روز ضمانت بازگشت

applemarket-support

پشتیبانی ۲۴ ساعته

applemarket-logo

مجموعه اپل مارکت از سال 1376 فعالیت خود را در زمینه IT آغاز کرده است و از سال 1389 بطور تخصصی در زمینه فروش و خدمات محصولات اپل در حال فعالیت است.

مجموعه اپل مارکت با استفاده از کادری مجرب ، همواره خود را ملزم می داند تا بهترین محصولات با پایین ترین قیمت ممکن را در اختیار کاربران گرامی قرار دهد.

به همین جهت ما شعار #اورجینال_بخرید را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده ایم، ما صرفا معتقد به استفاده از لوازم جانبی و کالاهای اورجینال هستیم به همین جهت تمامی کالاهای موجود در فروشگاه ما، برند های اورجینال، معتبر و مورد تایید هستند.


خدمات ما

  • ✅ تعمیرات سخت افزاری
  • ✅ اپل آیدی
  • ✅ فروش انواع لوازم جانبی اورجینال
  • ✅ خدمات نرم افزاری
  • ✅ بیمه محصولات
  • ✅ آموزش و پشتیبانی آنلاین

تماس با ما

  • آدرس:
    تبریز پایین تر از میدان ساعت نرسیده به مصلی مجتمع تجاری استاد شهریار پلاک ۴۳ و ۵۴
  • تلفن ‌تماس: ۰۴۱-۳۵۵۴۴۱۲۲
    ۰۴۱-۳۵۵۳۳۰۳۹
  • ساعات‌کاری: ۹ تا ۲۲
  • ارتباط با ما:
تمامی حقوق این سایت نزد اپل مارکت محفوظ می‌باشد. طراحی و توسعه توسط UZAY.IR