سبد خرید شما خالی است.

شایعات آیفون ۱۲: همه چیز در مورد طراحی، قیمت و ویژگی‌ها

ادمین یکشنبه، 29 تیر 3 دقیقه مطالعه

 

در این مقاله به چند شایعه در مورد آیفون ۱۲، ۱۲ پرو و ۱۲ پرو مکس می‌پردازیم.

 

با توجه به اخبار منتشر شده در مورد آی او اس ۱۴ تقریبا اطلاعات کافی در مورد آیفون جدید و آیفون‌های موجود که از ویژگی‌های جدید iOS 14 پشتیبانی می‌کنند را در دست داریم. از ویجت‌ها گرفته تا اپلیکیشن‌ها و ویژگی تصویر در تصویر، بروزرسانی‌های نرم افزاری و سخت‌افزاری که مشمول آیفون ۱۲، ۱۲ پرو و ۱۲ مکس می‌شوند. البته اپل تا کنون به صورت رسمی نام آیفون‌های جدید را مشخص نکرده است، ما بصورت تمثیلی ۱۲ را برگزیدیم.

 

تا الان به نظر می‌رسد که آيفون جدید در پاییز رونمایی خواهد شد که این نظریه چندان هم محکم نیست. قبل از این اپل از آیفون در شهریور ماه رو‌نمایی می‌کرد که بنا به مشکلات جهانی و ظهور ویروس کرونا این امر تغییر یافته است و اپل را مجبور به تعطیل کردن بخش بزرگی از فروشگاه‌های خود در سراسر جهان کرده است.

 

با وجود چنین اختلالاتی، شایعات در مورد آیفون ۱۲ بصورت گسترده در حال پخش است که ما فکر می‌کنیم تا زمان اخبار رسمی نیز ادامه خواهد داشت.

 

آیفون ۱۲ احتمالا در ماه اکتبر (مهر ماه) رونمایی شود

 

به گزارش وال استریت ژورنال؛ با اینکه آیفون ۱۲ با تاخیر مواجه است، فاکس‌کان Foxconn (بزرگترین تولیدکننده اپل) به سرمایه گذاران هشدار داده است که باید جدول زمانی پاییز را مشخص کنند. این امر به دلیل شیوع بیماری همه‌گیر کرونا و تاثیر بی‌سابقه آن بر تولید و تقاضای مصرف‌کننده است. در این گزارش تخمین زده شده است که اپل ممکن است تا ماه اکتبر برای رونمایی صبر کند، که از رونمایی معمول آن یک ماه فاصله دارد.

 

 

آیفون ۱۲ ارزانتر از آیفون ۱۱

 

زمانی که آیفون ۱۱ سال گذشته روانه بازار شد، مدل پایه آن از ۶۹۹ دلار شروع می‌شد که ۵۰ دلار ارزانتر از مدل XR 2018 بود و برای کاربران خبر خوشحال کننده‌ای بود. این روند ممکن است ادامه داشته باشد و بنا به گفته تحلیل‌گران فناوری ممکن است آیفون ۱۲ با قیمت پایه ۶۴۹ دلار، آیفون ۱۲ پرو با قیمت ۹۹۹ دلار و آیفون ۱۲ پرو مکس با قیمت ۱۰۹۹ دلار عرضه شود.

 

طراحی آیفون ۱۲: مشابه آیفون ۱۱؟

 

به طور معمول اپل سالانه ظاهر جدیدی را در آیفون جدید در نظر می‌گیرد تا به کاربران خود از تکراری نبودن آن اطمینان دهد. اما گزارشی از مجله ژاپنی Mac Otakara با استناد به یک تامین کننده چینی که نامش را اعلام نکرده، نشان می‌دهد که آیفون ۱۲ شبیه آیفون ۱۱ خواهد بود و تنها تفاوت در کناره‌های دستگاه خواهد بود که حالت خمیدگی دارد.

از. سوی دیگر،‌ همچنین پیش‌بینی می‌شود که اپل، طراحی آیفون را با لبه‌های کاملا مسطح (مانند آیپد جدید) بازسازی خواهد کرد.

 

 

آیفون ۱۲ ممکن است بدون آداپتور و اییرپادها EarPods عرضه شود

 

در یکی از شایعات نه چندان گسترده، تحلیلگر Ming-Chi Kuo گزارش داده است که ممکن است ایرپاد‌های سیمی شامل محصولات داخل جعبه آیفون ۱۲ نخواهد بود. ممکن است این اقدام به خاطر تشویق کاربران برای خرید AidPods انجام شود. به گقته این تحلیلگر آداپتور نیز ممکن است از داخل جعبه حذف شود، این اقدام جهت کاهش هزینه اپل جهت سرمایه‌گزاری بیشتر بر روی ماژول‌های 5G خواهد بود.

 

 

آیفون ۱۲ به رنگ آبی تیره

 

سال پیش اپل از رنگ سبز نیمه شب در آیفون رونمایی کرد که بر خلاف انتظارات توجه خریداران زیادی را به خود جلب کرد. امسال ممکن است رنگ جدید (آبی تیره و یا آبی دریایی) به آیفون اضافه شود. این تصمیم ممکن است بعد از اعلام رنگ سال به نام آبی کلاسیک Classic Blue توسط کمپانی Pantone گرفته شده است.

 

مشخصات و اندازه‌های ممکن آیفون ۱۲

 

یکی از شایعات محکم در مورد آيفون‌های آینده، سایز آنهاست، که طبق گفته‌ها امکان رونمایی سایز جدید بسیار بالاست. سایز‌های جدید ممکن است بین ۵.۴ اینج و ۶.۷ اینچ باشند. همچنان گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که صفحه نمایش آیفون ۱۱ سریع‌تر از قبل عمل خواهند کرد و رفرش ریت آن‌ها ۱۲۰ هرتز خواهد بود. حتی امکان دارد از تکنولوژی ProMotion در نمایشگرها استفاده شود که اکنون روی آیپد‌ پروهای جدید قابل مشاهده است.

 

 

اتصال 5G در آیفون ۱۲

 

شایعات متعددی پیش‌بینی می‌کند که اپل امسال شامل اتصالات 5G باشد. به طور خاص Ming-chi Kuo تحلیلگر اپل اعلام کرد که اپل ممکن است از آنتن‌های 5G در دستگاه‌های جدید استفاده کند.

دوشنبه، 7 مهر

قابلیت Widget ها در iOS 14

پخش ویدئو

دوشنبه، 7 مهر

قابلیت جدید ‌‌Back Tap در آی‌او‌اس ۱۴

پخش ویدئو

یکشنبه، 29 تیر

استفاده از فونت دلخواه در آیفون و آیپد برای تایپ

پخش ویدئو

چهارشنبه، 28 خرداد

غیرفعالسازی Memoji Stickers

پخش ویدئو

original-product

ضمانت اصل بودن کالا

secure-payment

پرداخت امن

refund-money

۷ روز ضمانت بازگشت

applemarket-support

پشتیبانی ۲۴ ساعته

applemarket-logo

مجموعه اپل مارکت از سال 1376 فعالیت خود را در زمینه IT آغاز کرده است و از سال 1389 بطور تخصصی در زمینه فروش و خدمات محصولات اپل در حال فعالیت است.

مجموعه اپل مارکت با استفاده از کادری مجرب ، همواره خود را ملزم می داند تا بهترین محصولات با پایین ترین قیمت ممکن را در اختیار کاربران گرامی قرار دهد.

به همین جهت ما شعار #اورجینال_بخرید را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده ایم، ما صرفا معتقد به استفاده از لوازم جانبی و کالاهای اورجینال هستیم به همین جهت تمامی کالاهای موجود در فروشگاه ما، برند های اورجینال، معتبر و مورد تایید هستند.


خدمات ما

  • ✅ تعمیرات سخت افزاری
  • ✅ اپل آیدی
  • ✅ فروش انواع لوازم جانبی اورجینال
  • ✅ خدمات نرم افزاری
  • ✅ بیمه محصولات
  • ✅ آموزش و پشتیبانی آنلاین

تماس با ما

  • آدرس:
    تبریز پایین تر از میدان ساعت نرسیده به مصلی مجتمع تجاری استاد شهریار پلاک ۴۳ و ۵۴
  • تلفن ‌تماس: ۰۴۱-۳۵۵۴۴۱۲۲
    ۰۴۱-۳۵۵۳۳۰۳۹
  • ساعات‌کاری: ۹ تا ۲۲
  • ارتباط با ما:
تمامی حقوق این سایت نزد اپل مارکت محفوظ می‌باشد. طراحی و توسعه توسط UZAY.IR