سبد خرید شما خالی است.

محصولات جدید اپل: پیش بینی هرآنچه در سال 2021 عرضه خواهد شد.

ادمین پنج‌شنبه، 4 دی 6 دقیقه مطالعه

در این مقاله ما قصد داریم تا تمامی محصولات اپل که شایعه شده است در سال ۲۰۲۱ به بازار می آیند را معرفی کنیم.

ممکن است شما از تمام شدن سال ۲۰۲۰ خوشحال باشید، اما برای اپل این سال پر بود از معرفی محصولات جدیدی همچون: عرضه پنج آیفون جدید (آیفون SE،آیفون ۱۲ مینی، آیفون ۱۲، ۱۲ Pro و  (12 pro max ؛ دو اپل واچ جدید (اپل واچ SE و اپل واچ سری ۶) و سه مکینتاش جدید با تراشه M1 اپل (که می‌توان گفت دنیای لپتاب‌ها را به کلی تغییر داده‌اند).

در سالی که اکثر افراد بدلیل پاندمی کرونا مجبور به کار کردن از خانه بودند، معرفی محصولات جدید توسط اپل نیز افزایش پیدا کرد. اما آیا اپل قادر خواهد بود تا این رکورد را در سال ۲۰۲۱ هم حفظ کند؟
در این مقاله نگاهی می اندازیم به آنچه می‌توان از اپل در سال جدید انتظار داشت. ما همه شایعات را بررسی کرده‌ایم تا پیش بینی کنیم محصولات جدید چه خواهند بود.

آی‌مک 23 in (M1)

اپل انتقال پردازشگرهای خود از اینتل به اپل سیلیکون را در سال ۲۰۲۰ با مکبوک  M1 pro و مکبوک M1 Air  و مک مینی M1 آغاز کرد.
ما پیش بینی میکنیم که تعداد زیادی از مک‌ها احتمالا به زودی آپدیت خواهند شد و احتمالا اولین آن‌ها آی‌مک 21.5in خواهدبود.

شایعاتی به گوش می‌رسد که اپل قصد دارد یک مدل 23in را نیز معرفی کند. که از نظر ابعاد مشابه مدل 21.5in است، اما دارای صفحه نمایشی بزرگتر با کم کردن حاشیه‌های آن خواهد بود.
خوشبختانه ما تغییرات مشابهی را برای iMac 27in  خواهیم دید، و مشتاقیم که یک مدل 30in  را نیز ببینیم.
ما همچنین امیدواریم که تغییرات تزئینی بیشتری را در طراحی آن ببینیم، شامل تغییرات پژوهشیergonomics) )، بخوانید که چرا آی مک نیاز به طراحی جدید در این زمینه دارد.
اپل میتواند تا  WWDC برای عرضه آن صبر کند اما ما فکر میکنیم که ممکن است زودتر هم اتفاق بیوفتد.
چه زمانی؟ بهار۲۰۲۱

مکبوک pro 14in (M1)

همانند آی‌مک، مک‌بوک pro کوچکتر نیز گفته می‌شود که ممکن است طراحی جدیدی داشته باشد. گفته می‌شود که احتمالا ما مک‌بوک pro 14in را با حاشیه‌های نازک تر اطراف صفحه نمایش خواهیم دید.
به نظر می‌رسد دو مکبوک  pro 13in که درحال حاضر پردازشگر 2 گیگاهرتزی را پیشنهاد می‌دهند، مدل‌هایی خوهند بود که دچار این تغییرات می‌شوند. و این به معنای آن است که اپل سه مدل مکبوک   pro  را عرضه خواهد کرد: 13in, 14in, 16in

چه زمانی؟ بهار ۲۰۲۱

ایرپادها

اپل هدفون‌های ایرپاد مکس بیرون گوشی یاover_ear  خود را در ماه دسامبر ۲۰۲۰ عرضه کرد، اما گفته می‌شود در حال کار کردن بر روی ایرپادهای جدید و متنوعی است. مانند: ایرپاد x (که گفته می‌شود مخصوص ورزش است) و ایرپاد pro lite ( نسخه ارزان‌تر ایرپاد پرو) و ایرپادهای نسل سوم.
نشانه‌ها حاکی از انتشار یک ایرپاد جدید در ایونت ماه مارس است. در واقع حتی یک تاریخ هم برای آن پیشنهاد شده است: ۱۶ مارس ۲۰۲۱

تلویزیون اپل یا Apple TV

محصولات جدید اپل

سال پیش در ۱ نوامبر ۲۰۱۹، اپل سرویس تلویزیون یا + tv را عرضه کرد که حالا مجموعه‌ای از برنامه‌های تلویزیونی اختصاصی را پخش می‌کند. با این تمرکز بر روی تلویزیون ها در سال ۲۰۲۰ ما فکر می‌کنیم احتمال دارد که ستاپ باکس اپل تی وی یک نمای جدید داشته باشد. در واقع حتی شایعه شده است که یک مدل جدید برای عرضه آماده است اما تایید نشد.

احتمال دارد که اپل عرضه Apple TV  را بدلیل اثرات پاندمی کرونا به تعویق بیاندازد. بسیاری از محصولات سری دوم که بی شک این کمپانی به آن‌ها می‌بالد به دلیل مشکلات قرنطینه و فیلم برداری عقب افتاده‌اند. انتظار می‌رود که هرگاه اپل به این شکل درباره چیزی سروصدا به پا می‌کند، معمولا یک تلویزیون نیز عرضه ‌کند- که امیدواریم مدل ارزان تری باشد.
همچنین با اضافه شدن اپل تی‌وی به ست‌های بسیاری از تولیدکنندگان، شاید در آینده نیازی به ستاپ باکس اپل نباشد.
چه زمانی؟ مارس ۲۰۲۱

ایرتگ یا AirTag

محصول جدید دیگری از اپل که مدت زیادی است درباره آن شایعاتی می‌شنویم. شواهدی وجود دارد که اپل درحال ساخت یک جستجوگر وسایل یا  Tag object tracker است.
که به شما کمک میکند وسایل گمشده خود را پیدا کنید و از طریق نقشه جای آن‌ها را به شما نشان خواهد داد.
چه زمانی؟ مارس۲۰۲۱

آیپد مینی بزرگتر

اپل تمامی آیپدهای خود به جز آیپد مینی را در سال ۲۰۲۰ به روزرسانی کرده است. اپل بعد از آپدیت آن در مارس ۲۰۱۹ آن را برای سه و نیم سال نادیده گرفته است.
زمانی که آیپد مینی آپدیت شود، احتمالا ما بزرگتر شدن اندازه صفحه و حذف دکمه روی صفحه را شاهد خواهیم بود، همانند چیزی که برای آیپد Airدر سال ۲۰۲۰ اتفاق افتاد. اگر اپل درحال طراحی دوباره آیپد مینی باشد ما انتظار انتشار آن تا اکتبر ۲۰۲۱ را نخواهیم داشت.
چه زمانی؟ مارس ۲۰۲۱ و یا اکتبر ۲۰۲۱

یک آیپد نازک‌ و روشن‌تر

این شایعه نیز وجود دارد که اپل می‌توانست یک آیپد جدید را در بهار ۲۰۲۰ عرضه کند.

به روزرسانی مک pro

پیش بینی ما این است که اپل می‌تواند مکینتاش‌های pro خود را
در سال ۲۰۲۱ به روز رسانی کند: آی‌مک 27in , آی‌مک pro و
مک‌بوک pro 16in
در واقع از به روزرسانی قبلی مک‌بوک pro 16in که در نوامبر ۲۰۱۹ عرضه شد، مدت زمان زیادی گذشته است. نه فقط به این دلیل که بیشتر از یکسال از آن می‌گذرد، بلکه پردازشگر آن همانند مورد استفاده شده در مک‌بوک pro 15 in است که قبل از آن به بازار آمد.
برای مک‌ pro که گفته می‌شود در حال تغییر به سمت مک‌ اپل سیلیکون pro با 32 CPU- هسته ای، و GPU بیشتر از ۱۲۸-هسته ای است. احتمال کمی دارد که قبل از ۲۰۲۲ منتشر شود.
رویداد WWDC می‌تواند آغاز خوبی برای همه این تغییرات باشد. و ممکن است این کمپانی ورژن قوی‌تری از قطعه M1 را معرفی کند و حتی با قابلیت های گرافیتی بهتر.
چه زمانی؟ ژوئن ۲۰۲۱

محصولات جدید اپل

عینک‌های AR

اپل به طور واضح علاقه خود را در این زمینه اعلام کرد. و در سال2021 ما ممکن است درباره برنامه‌های اپل برای ساخت عینک‌های AR بیشتر بشنویم.
درحالی که گفته می‌شود ما محصول AR اپل را تا سال 2021 یا 2022 نخواهیم دید, این احتمال وجود دارد که اپل ممکن است برنامه‌های خود را در سال 2020 با توسعه دهندگان در تلاش برای طراحی برنامه‌هایی برای دستگاه جدید به اشتراک بگذارد. پس ممکن است ما زودتر هم درباره آن خبر‌هایی بشنویم.

آیفون 13

مدت زیادی از منتشرشدن آیفون12 نگذشته‌است. اما از حالا شایعاتی درباره مدل بعدی وجود دارد- آیفون,13 درواقع حتی درباره آیفون 14 نیز صحبت می‌شود.
گفته می‌شود که مدل بعدی نرخ تازه‌سازی 120هرتزی، حاشیه‌های کاهش‌یافته و و بزرگنمایی نوری تا 10 برابر است.
چه زمانی؟ سپتامبر 2021

ایرپاور یا AirPower

محصولات جدید اپل

زمانی که اپل سری 12 آیفون را در ماه اکتبر 2020 معرفی کرد، ما همچنین وارد شدن شارژر بی سیم مگ‌سیف (MagSafe) را شاهد بودیم، و در آغاز دسامبر اپل “MagSafe Duo” را عرضه کرد. که یک شارژر بی‌سیم است که می‌تواند دو دستگاه اپل را همزمان شارژ کند.
اگر فکر می‌کردید که MagSafe تکمیل پروژه ایرپاور است که اپل در سال 2017 اعلام کرد، باید بگویم اپل سر قول خود نماند. ایرپاور قرار بود تا قادر به شارژ کردن هرسه دستگاه در یک زمان باشد: آیفون، اپل واچ و ایرپادها، در حالیکه MagSafe تنها قادر به مدیریت دو دستگاه است. آیا اپل به توسعه هدف خود ادامه می‌دهد؟ احتمالا. اما ما انتظار آن را عرضه نسل بعدی آیفون‌ها نداریم.

ماشین اپل یا Apple Car

محصولات جدید اپل

ماشین اپل شایعه داغ سال 2016 بود. گفته می‌شود که این کمپانی بیشتر از 1000 توسعه دهنده دارد که روی پروژه‌ای به نام “Titan” مشغول به کار هستند. و شرکت‌های مختلفی را از جمله فارادی فیوچرز و شصت و هشت تحقیق را تاسیس کرده‌است.
شایعاتی وجود داشت که 2020 سال مهمی برای عرضه آن است. گرچه اتفاق نیوفتاد اما مشخص است که اتفاقاتی در حال رخ دادن است.

دوشنبه، 7 مهر

قابلیت Widget ها در iOS 14

پخش ویدئو

دوشنبه، 7 مهر

قابلیت جدید ‌‌Back Tap در آی‌او‌اس ۱۴

پخش ویدئو

یکشنبه، 29 تیر

استفاده از فونت دلخواه در آیفون و آیپد برای تایپ

پخش ویدئو

چهارشنبه، 28 خرداد

غیرفعالسازی Memoji Stickers

پخش ویدئو

original-product

ضمانت اصل بودن کالا

secure-payment

پرداخت امن

refund-money

۷ روز ضمانت بازگشت

applemarket-support

پشتیبانی ۲۴ ساعته

applemarket-logo

مجموعه اپل مارکت از سال 1376 فعالیت خود را در زمینه IT آغاز کرده است و از سال 1389 بطور تخصصی در زمینه فروش و خدمات محصولات اپل در حال فعالیت است.

مجموعه اپل مارکت با استفاده از کادری مجرب ، همواره خود را ملزم می داند تا بهترین محصولات با پایین ترین قیمت ممکن را در اختیار کاربران گرامی قرار دهد.

به همین جهت ما شعار #اورجینال_بخرید را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده ایم، ما صرفا معتقد به استفاده از لوازم جانبی و کالاهای اورجینال هستیم به همین جهت تمامی کالاهای موجود در فروشگاه ما، برند های اورجینال، معتبر و مورد تایید هستند.


خدمات ما

  • ✅ تعمیرات سخت افزاری
  • ✅ اپل آیدی
  • ✅ فروش انواع لوازم جانبی اورجینال
  • ✅ خدمات نرم افزاری
  • ✅ بیمه محصولات
  • ✅ آموزش و پشتیبانی آنلاین

تماس با ما

  • آدرس:
    تبریز پایین تر از میدان ساعت نرسیده به مصلی مجتمع تجاری استاد شهریار پلاک ۴۳ و ۵۴
  • تلفن ‌تماس: ۰۴۱-۳۵۵۴۴۱۲۲
    ۰۴۱-۳۵۵۳۳۰۳۹
  • ساعات‌کاری: ۹ تا ۲۲
  • ارتباط با ما:
تمامی حقوق این سایت نزد اپل مارکت محفوظ می‌باشد. طراحی و توسعه توسط UZAY.IR