سبد خرید شما خالی است.

سطح جدیدی از عکاسی در آیفون توسط Halide Mark II

ادمین پنج‌شنبه، 1 آبان 4 دقیقه مطالعه

Halide Mark II for apple

توسعه دهندگان برنامه‌های قدرتمند دوربین آیفون “Halide” و “Spectre” جدیدترین پروژه خود را اعلام کرده‌اند : “Halide Mark ll” . این یک برنامه عکاسی کاملا جدید آیفون است که فناوری خود را از Halide و Spectre می‌گیرد و آن را با قابلیت‌های جدید خود ترکیب می‌کند.

Halide Mark ll شامل یک رابط کاملا جدید است که قابلیت‌های قدرتمند را با حرکات بصری ترکیب می‌کند و بر روی ساده  بودن استفاده آن هم تمرکز دارد. علاوه بر آن، استفاده آن برای کسانی که  Halide  نسخه یک را خریداری کرده‌اند ، رایگان می‌باشد.

یکی از ویژگی‌های اصلی  Halide mark ll قابلیت “Coverage” است، که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با قابلیت‌های پردازشی اپل عکس بگیرند که شامل “Deep Fusion” و “Smart HDR” است، همچنین اگر می‌خواهید یک عکس RAW پس از پردازش بگیرید:

Mark ll اولین دوربین برای گرفتن هر دو سبک عکس کلاسیک و محاسباتی است که که در یک قابلیت که ما آن را “Coverage” می‌نامیم. اکنون می‌توانید عکس‌های شگفت انگیزی بگیرید که  تمامی عکاسی‌های پیشرفته جدیدترین آیفون را پوشش می‌دهد و همچنین اگر احساس کردید که می‌توانید عکس‌های بهتری بگیرید از RAW”” استفاده کنید.

Halide Mark II for apple

ll همچنین یک قابلیت دیگر به نام “Instant RAW” را به ارمغان می‌آورد که ویرایش عکس‌های RAW را راحت‌تر می‌کند. Instant RAW از یک پروسه 17 مرحله‌ای برای توسعه پرونده شما استفاده می‌کند؛ به گفته Halide: ” برای آیفون‌های مختلف به صورت متفاوت بهینه‌سازی شده است؛ جزئیات و رنگ‌ها را افزایش می‌دهد و مهمتر از همه، بی‌طرف است”

Instant RAW می‌تواند به عنوان یک نقطه میانی بین یک RAW کاملا بدون ویرایش و  JPEG  کاملا پردازش شده کار کند. در جهانی که دوربین‌های داخلی فیلتر‌های خاص خود را دارند، Instant RAW یک نمونه بدون فیلتر است. شما آزادید که آن را استفاده کنید و نتایج آن را به طور مستقیم به اشتراک بگذارید، و یا از آن به عنوان نقطه شروعی برای ویرایش استفاده کنید، همانند “ProRAW“.

اعلامیه هالید مارک دو با ویژگی‌های جدید RAW پس از آنکه اپل فرمت ProRAW خود را برای عکس‌های آیفون12 Pro معرفی کرد، خواهندآمد. توسعه دهندگان هالید می‌گویند که آن‌ها درباره هرآنچه راجب ProRAW شنیده‌اند بسیار هیجان زده هستند و آماده پذیرفتن آن به محض در دسترس بودنش هستند. در عین حال، هالید مارک دو از RAW برای تمامی کاربران آیفون پشتیبانی می‌کند.

Halide Mark II for apple

از طرف دیگر، هالید مارک دو شامل ابزارهای جدیدی برای کمک به فوکوس کردن و نوردهی، همچنین افزایش پیشگامانه Waveform است؛ که به صورت افقی تصویر شما را اسکن می‌کند تا بتواند آنچه کانال‌های رنگی محصور کرده‌ را افشا کند. همچنین یک ابزار جدید به نام Zebra Stripes وجود دارد که هر زمان بخش‌هایی از تصاویر شما بریده شود و یا تحت یک آستانه صوتی خاص قرار ‌گیرند را نشان دهد.

در نهایت، هالید مارک دوم شامل یک قابلیت تحلیل جدید XDR است که آن را به اولین و تنها دوربینی که داده‌های 14 بیتی کامل RAW را تجسم می‌کند، تبدیل می‌کند.

تابه‌حال، هر ابزار تصویری که استفاده کرده‌اید، بر روی هر دوربینی، به شما دروغ گفته است.

شما براین باورید که اطلاعاتی که در تصویر مشاهده می‌کنید بازگوی چیزی است که با دوربین شما ضبط می‌شود. در حقیقت، هر دوربینی نتایج پردازش 8-بیتی را به شما نشان می‌دهد.

آنها نسبتا دقیق هستند، اما اگر شما سعی دارید تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرید آنها کافی نیستند.

هنگامی که جریانRAW فعال می‌شود، هالید توصیف می‌کند که Zebras، شکل موج(Waveform) و داده‌های هیستوگرام بر اساس داده های سنسور واقعی است.

ما نمی‌خواهیم دروغ بگوییم، این کار حقه‌های زیادی برای عملی شدن نیاز دارد، برای عملکرد و عمر باتری، ما جریان RAW را تنها زمانی که به صورت تعاملی ISO و سرعت شاتر (shutter speed) را تعدیل می‌کند، فعال می‌کنین. از لحظه‌ای که شروع به کار می‌کند شما متوجه خواهید شد چرا که، ابزار‌های نمایان سازی شما به طور ناگهانی تغییر می‌کنند تا واقغیت را به شما نشان دهند.

Halide Mark II for apple

شما می‌توانید جزئیات بیشتر در مورد تمام ویژگی‌های هالید مارک دو را در وبسایت هالید مشاهده کنید.

هالید مارک دو هم اکنون در اپ استور با سالانه 9.99$ در دسترس است، و یا اینکه می‌توانید آن را به عنوان یک بار خرید با 29.99$ تهیه کنید.

زمانی که شما یک کاربرهالید می‌شوید، شما مزایای گفته شده و و حتی تجربه‌ای فراتر از هالید را دریافت می‌کنید، مانند آیکون‌های اختصاصی.

هزینه سالانه عضویت پس از راه‌اندازی 11.99$ افزایش خواهد داشت، در صورتی که با خرید یکباره تا 36$ افزاییش دارد.

قابل ذکر است که، تمامی کسانی که تابه حال هالید یک را خریداری کرده‌اند، Mark ll را رایگان برای یک سال دریافت خواهند کرد. همچنان که قابلیت‌های جدید اضافه می‌شود، قیمت برای عضوهای جدید افزایش خواهد داشت اما کاربران سابق همچنان با قیمتی که شروع کرده‌اند ادامه می‌دهند.

دوشنبه، 7 مهر

قابلیت Widget ها در iOS 14

پخش ویدئو

دوشنبه، 7 مهر

قابلیت جدید ‌‌Back Tap در آی‌او‌اس ۱۴

پخش ویدئو

یکشنبه، 29 تیر

استفاده از فونت دلخواه در آیفون و آیپد برای تایپ

پخش ویدئو

چهارشنبه، 28 خرداد

غیرفعالسازی Memoji Stickers

پخش ویدئو

original-product

ضمانت اصل بودن کالا

secure-payment

پرداخت امن

refund-money

۷ روز ضمانت بازگشت

applemarket-support

پشتیبانی ۲۴ ساعته

applemarket-logo

مجموعه اپل مارکت از سال 1376 فعالیت خود را در زمینه IT آغاز کرده است و از سال 1389 بطور تخصصی در زمینه فروش و خدمات محصولات اپل در حال فعالیت است.

مجموعه اپل مارکت با استفاده از کادری مجرب ، همواره خود را ملزم می داند تا بهترین محصولات با پایین ترین قیمت ممکن را در اختیار کاربران گرامی قرار دهد.

به همین جهت ما شعار #اورجینال_بخرید را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده ایم، ما صرفا معتقد به استفاده از لوازم جانبی و کالاهای اورجینال هستیم به همین جهت تمامی کالاهای موجود در فروشگاه ما، برند های اورجینال، معتبر و مورد تایید هستند.


خدمات ما

  • ✅ تعمیرات سخت افزاری
  • ✅ اپل آیدی
  • ✅ فروش انواع لوازم جانبی اورجینال
  • ✅ خدمات نرم افزاری
  • ✅ بیمه محصولات
  • ✅ آموزش و پشتیبانی آنلاین

تماس با ما

  • آدرس:
    تبریز پایین تر از میدان ساعت نرسیده به مصلی مجتمع تجاری استاد شهریار پلاک ۴۳ و ۵۴
  • تلفن ‌تماس: ۰۴۱-۳۵۵۴۴۱۲۲
    ۰۴۱-۳۵۵۳۳۰۳۹
  • ساعات‌کاری: ۹ تا ۲۲
  • ارتباط با ما:
تمامی حقوق این سایت نزد اپل مارکت محفوظ می‌باشد. طراحی و توسعه توسط UZAY.IR