سبد خرید شما خالی است.

بلومبرگ: اپل در رویداد هفته آینده سه مک‌بوک جدید را با پردازشگر Apple Silicon معرفی خواهد کرد

ادمین پنج‌شنبه، 15 آبان 2 دقیقه مطالعه

مکبوک جدید اپل

امروز، اپل رویداد پایانی خود در سال جاری را اعلام کرد، که قراراست 10 نوامبر برگزار شود. انتظار داریم که این زمانی باشد که اپل اولین دوره از مک‌های ARM  خود را معرفی می‌کند، این شرکت قبلا اعلام کرده‌‌است که ظرف دوسال کل خط را از Intel منتقل خواهدکرد.

بلومبرگ اما گزارش دقیق‌تری درباره مدل‌هایی که اول بروزرسانی می‌شوند، می‌دهد. و به گفته آن مک‌بوک Air جدید 13-اینچی ، مک‌بوک Pro -13اینچی و مک بوکPro 16اینچی مدل‌هایی هستند که با پردازنده‌ی اپل سیلیکون بروزرسانی خواهندشد. با این حال، به گفته بلومبرگ لپتاپ‌های جدید به جز بروزرسانی تراشه‌ها که باید عملکرد و عمر باتری را بهبود ببخشند، تغییرات چشم‌گیری در طراحی ندارند.

در رابطه با دسکتاپ‌های مک اپل سیلیکون (Apple Silicon Mac)، بلومبرگ انتظار ندارد که ‌آن‌ها را در رویداد هفته آینده ببیند. با این حال می‌گوید ” کمپانی در حال کار بر روی یک iMac از نو طراحی شده‌ و یک Mac Pro جدید است “. مک‌بوک ARM Pro احتمالا اندازه‌ای برابر نصف رنده‌ی پنیر به صورت فرضی خواهد‌ داشت. هنوز زمان خاصی برای این محصولات مشخص نشده، گرچه مشتریان هم منتظر نمی‌مانند تا اپل ددلاین دو ساله‌ی خود برای انتقال همه‌ مک‌ها به اپل سیلیکون را عملی کند.

پیش‌تردرهمین سال، تحلیلگری به نام Ming-Chi Kuo گزارش داد که اپل احتمالا امسال یک مک‌بوک Arm Pro 13.3 اینچی و مک‌بوک Air 13.3اینچی را عرضه خواهد‌کرد. همچنین به گفته یک کاربر توییتر با نام  l0vetodream در سال 2021 انتظار لپتاپ‌هایی با طراحی مجدد و قابل‌توجه شاسی ها را داریم.

تصور ما بر این است که اولین دوره از ARM Macs طراحی بر اساس A14 همانند آنچه که در آیپد Air و آیفون12 دیده‌ایم، داشته باشند. با این حال، پردازنده‌ها برای بزرگتر بودن پنجره‌های حرارتی و مشخصات قدرت لپتاپ‌ها بهینه خواهند‌شد. قبل‌تر در ماه آپریل، بلومبرگ اعلام کرد اولین قطعه ARM Mac یک طراحی 12 هسته‌ای خواهد داشت.

دوشنبه، 7 مهر

قابلیت Widget ها در iOS 14

پخش ویدئو

دوشنبه، 7 مهر

قابلیت جدید ‌‌Back Tap در آی‌او‌اس ۱۴

پخش ویدئو

یکشنبه، 29 تیر

استفاده از فونت دلخواه در آیفون و آیپد برای تایپ

پخش ویدئو

چهارشنبه، 28 خرداد

غیرفعالسازی Memoji Stickers

پخش ویدئو

original-product

ضمانت اصل بودن کالا

secure-payment

پرداخت امن

refund-money

۷ روز ضمانت بازگشت

applemarket-support

پشتیبانی ۲۴ ساعته

applemarket-logo

مجموعه اپل مارکت از سال 1376 فعالیت خود را در زمینه IT آغاز کرده است و از سال 1389 بطور تخصصی در زمینه فروش و خدمات محصولات اپل در حال فعالیت است.

مجموعه اپل مارکت با استفاده از کادری مجرب ، همواره خود را ملزم می داند تا بهترین محصولات با پایین ترین قیمت ممکن را در اختیار کاربران گرامی قرار دهد.

به همین جهت ما شعار #اورجینال_بخرید را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده ایم، ما صرفا معتقد به استفاده از لوازم جانبی و کالاهای اورجینال هستیم به همین جهت تمامی کالاهای موجود در فروشگاه ما، برند های اورجینال، معتبر و مورد تایید هستند.


خدمات ما

  • ✅ تعمیرات سخت افزاری
  • ✅ اپل آیدی
  • ✅ فروش انواع لوازم جانبی اورجینال
  • ✅ خدمات نرم افزاری
  • ✅ بیمه محصولات
  • ✅ آموزش و پشتیبانی آنلاین

تماس با ما

  • آدرس:
    تبریز پایین تر از میدان ساعت نرسیده به مصلی مجتمع تجاری استاد شهریار پلاک ۴۳ و ۵۴
  • تلفن ‌تماس: ۰۴۱-۳۵۵۴۴۱۲۲
    ۰۴۱-۳۵۵۳۳۰۳۹
  • ساعات‌کاری: ۹ تا ۲۲
  • ارتباط با ما:
تمامی حقوق این سایت نزد اپل مارکت محفوظ می‌باشد. طراحی و توسعه توسط UZAY.IR