سبد خرید شما خالی است.

کانسپت آیفون ۱۵ پرو مکس، متفاوت‌ترین طراحی آیفون

ادمین یکشنبه، 25 دی 3 دقیقه مطالعه

مدل مفهومی جدیدی از آیفون ۱۵ پرو مکس (اولترا) منتشر شده که طراحی متفاوتی با مدل‌های قبلی این گوشی به نمایش می‌گذارد.

بر اساس عکس‌های بیرون آمده، رندر جدیدی از طرح‌های مربوط به آیفون‌های بعدی اپل منتشر شده است. این مدل مفهومی برخی ویژگی‌ها را در نظر گرفته که در شایعات قبلی به‌ آن‌ها اشاره شده بود. علاوه بر این قابلیت‌های دیگری را نیز به آن‌ها اضافه کرده که قصد دارد به این مدل  آیفون اضافه کند. بر این اساس آنتونیو دروزا از استودیو ADR، مدل مفهومی آیفون ۱۵ پرو مکس را به اشتراک گذاشته است.

آنتونیو دروزا، خالق رندر مفهومی می‌گوید:

«نقش طراح مفهومی، تنها گزارش همه‌ شایعات و تبدیل آن‌ها به تصویر نیست. گاهی تفکر خارج از چارچوب می‌تواند خلاقیت شما را آزاد کند».

ابن هنرمند، دستگاه نازک‌تری را طراحی کرده که ضخامت آن ۰٫۲۹ اینچ است. گفتنی است که ضخامت آیفون ۱۴ پرو مکس، ۰٫۳۱ اینچ است. رندر مفهومی آیفون ۱۵ پرو مکس (اولترا) شامل یک لنز پریسکوپ است که در بدنه گوشی تا می‌شود و نور را از لنز منشور به حسگر تصویر منعکس می‌کند. با تا‌ شدن لنز پریسکوپ به‌ یک‌ طرف در داخل بدنه گوشی، استفاده از منشورها باعث افزایش فاصله‌ی کانونی در گوشی هوشمند می‌شوند. این ویژگی به دستگاه اجازه می‌دهد قابلیت بزرگ‌نمایی 5 یا حتی ۱۰ برابری را ارائه کند.

در رندر مفهومی به لبه‌های گرد توجه شده است. علاوه بر این، در برخی شایعات اخیر اشاره شده که مدل‌های پرو در خانواده‌ی آیفون ۱۵ دارای ساختار تیتانیومی خواهند بود. دروزا دکمه‌های جدید لمسی، موسوم به دکمه‌های حالت جامد (Solid State) را نیز جایگزین دکمه‌های فیزیکی پاور و تنظیم صدا کرده است. این مدل گوشی،‌ از موتور لرزشی Taptic Engine استفاده می‌کند تا حسی مشابه فشردن دکمه فیزیکی را به‌ کاربر انتقال دهد. خالق این رندر مفهومی در ویدیوی خود، دکمه‌های جدید را به عنوان «دکمه‌های پروانه‌ای» توصیف کرده است.

مدل مفهومی جدید آیفون ۱۵ پرو مکس طراحی جدیدی برای دوربین‌ها در نظر گرفته است. در این کانسپت، سیستم دوربین برآمدگی کمتری از دوربین پشتی آیفون ۱۴ پرو دارد. با این حال محل قرارگیری ماژول دوربین در مدل آیفون ۱۵ پرو مکس همچنان در بالا و گوشه سمت چپ است. دروزا به جزیره پویا هم اشاره کرده که انتظار می‌رود امسال در هر چهار مدل سری آیفون ۱۵ ارائه شود. مدل‌های پرو در نسل بعدی آیفون به تراشه‌ی A17 Bionic مجهز خواهند بود. بسته به تصمیم مدیاتک (Media Tek) و کوالکام (Qualcomm)، دو مدل پرو آیفون‌های ۲۰۲۳ می‌توانند تنها گوشی‌هایی باشند که امسال از تراشه‌های سه‌ نانومتری بهره خواهند برد.

هرچه عدد فرایند تولید پردازنده‌ها کمتر باشد، تعداد بیشتری ترانزیستور روی آن قرار می‌گیرد. این نکته از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ چرا که با افزایش تعداد ترانزیستورها، قدرت تراشه بیشتر و نیز مصرف انرژی آن بهینه‌تر خواهد بود.

پس‌ از اینکه آیفون ۱۴ پلاس با نمایشگر ۶٫۷ اینچی، فروش قابل توجهی را تجربه نکرد، گمان می‌رود که امسال اپل، روی قیمت‌گذاری گوشی‌های خود تمرکز بیشتری داشته باشد. با نزدیک شدن به مراسم رونمایی نسل بعدی گوشی‌های اپل که معمولا در ماه سپتامبر برگزار می‌شود، قطعاً گزارش‌ها و رندرهای بیشتر و دقیق‌تری از ویژگی‌های این محصول در دسترس قرار خواهد گرفت. اگرچه آیفون ۱۵ پرو به احتمال زیاد شبیه مدل مفهومی دروزا نخواهد بود، اما انتظار می‌رود نسبت به مدل‌های فعلی، طراحی متفاوتی داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

دوشنبه، 7 مهر

قابلیت Widget ها در iOS 14

پخش ویدئو

دوشنبه، 7 مهر

قابلیت جدید ‌‌Back Tap در آی‌او‌اس ۱۴

پخش ویدئو

یکشنبه، 29 تیر

استفاده از فونت دلخواه در آیفون و آیپد برای تایپ

پخش ویدئو

چهارشنبه، 28 خرداد

غیرفعالسازی Memoji Stickers

پخش ویدئو

original-product

ضمانت اصل بودن کالا

secure-payment

پرداخت امن

refund-money

۷ روز ضمانت بازگشت

applemarket-support

پشتیبانی ۲۴ ساعته

applemarket-logo

مجموعه اپل مارکت از سال 1376 فعالیت خود را در زمینه IT آغاز کرده است و از سال 1389 بطور تخصصی در زمینه فروش و خدمات محصولات اپل در حال فعالیت است.

مجموعه اپل مارکت با استفاده از کادری مجرب ، همواره خود را ملزم می داند تا بهترین محصولات با پایین ترین قیمت ممکن را در اختیار کاربران گرامی قرار دهد.

به همین جهت ما شعار #اورجینال_بخرید را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده ایم، ما صرفا معتقد به استفاده از لوازم جانبی و کالاهای اورجینال هستیم به همین جهت تمامی کالاهای موجود در فروشگاه ما، برند های اورجینال، معتبر و مورد تایید هستند.


خدمات ما

  • ✅ تعمیرات سخت افزاری
  • ✅ اپل آیدی
  • ✅ فروش انواع لوازم جانبی اورجینال
  • ✅ خدمات نرم افزاری
  • ✅ بیمه محصولات
  • ✅ آموزش و پشتیبانی آنلاین

تماس با ما

  • آدرس:
    تبریز پایین تر از میدان ساعت نرسیده به مصلی مجتمع تجاری استاد شهریار پلاک ۴۳ و ۵۴
  • تلفن ‌تماس: ۰۴۱-۳۵۵۴۴۱۲۲
    ۰۴۱-۳۵۵۳۳۰۳۹
  • ساعات‌کاری: ۹ تا ۲۲
  • ارتباط با ما:
تمامی حقوق این سایت نزد اپل مارکت محفوظ می‌باشد. طراحی و توسعه توسط UZAY.IR