سبد خرید شما خالی است.

هوم پاد جدید اپل با قیمت 299 دلار معرفی شد

ادمین پنج‌شنبه، 29 دی 2 دقیقه مطالعه

روز گذشته اپل، نسل دوم اسپیکر هوشمند هوم پاد فول سایز را رونمایی کرد. این محصول دارای دو رنگ مشکی و سفید است و با قیمت 299 دلار وارد بازار می‌شود. این محصول از روز جمعه سوم فوریه، در کشورهای منتخب، در دسترس خواهد بود.

نسل دوم هوم پاد فول سایز، طراحی یکسانی با نسخه اصلی‌اش دارد؛ محصولی که اوایل سال 2021 عرضه آن متوقف شد. این نسل از هوم پاد به یک ووفر 4 اینچی، 5 تیوتر، 4 میکروفن، رابط لمسی، تراشه S7 و پردازنده U1 مجهز است. همچنین از صدای فضایی یا فراگیر و دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند. در کنار این قابلیت‌ها، شاهد استفاده از پشتیبانی از لوازم خانگی هوشمند نیز هستیم.

هوم پاد جدید اپل با ارتفاع 6.6 اینچی و وزن 5.1 پوندی تولید شده است. این در حالی است که ارتفاع نسل اول هوم پاد 6.8 اینچ و وزن آن 5.5 پوند بود. این نسل از هوم پاد در مقایسه با نسل اول، دو تیوتر و میکروفن کمتر دارد. در حالی که در نسل اول این محصول از تراشه A8 موجود در آیفون 6 استفاده شده بود، در مدل جدید از تراشه S7 اپل واچ سری 7 استفاده شده است.

در نسل دوم هوم پاد از یک سنسور جدید استفاده شده که می‌تواند رطوبت و دمای محیط‌های بسته را اندازه‌گیری کند. اپل همچنین ویژگی تشخیص صدا را با انتشار یک به روز رسانی در بهار پیش رو، در این اختیار این محصول قرار می‌دهد. این قابلیت این امکان را فراهم می‌کند تا اسپیکر هوشمند کوپرتینویی‌ها بتواند دود و کربن مونوکسید را تشخیص دهد و به گوشی آیفون کاربران نوتیفیکیشن بفرستد.

نسل دوم هوم پاد را می‌توان برای صدای استریو، به یکدیگر متصل کرد. با این حال امکان اتصال نسل‌های مختلف به یکدیگر وجود ندارد. اسپیکر هوشمند جدید اپل از تاریخ سوم فوریه (14 بهمن‌ماه) در چندین کشور عرضه خواهد شد. این نسل از هوم پاد اپل، با آیفون 8 به بعد سازگاری دارد.

 

 

 

 

 

دوشنبه، 7 مهر

قابلیت Widget ها در iOS 14

پخش ویدئو

دوشنبه، 7 مهر

قابلیت جدید ‌‌Back Tap در آی‌او‌اس ۱۴

پخش ویدئو

یکشنبه، 29 تیر

استفاده از فونت دلخواه در آیفون و آیپد برای تایپ

پخش ویدئو

چهارشنبه، 28 خرداد

غیرفعالسازی Memoji Stickers

پخش ویدئو

original-product

ضمانت اصل بودن کالا

secure-payment

پرداخت امن

refund-money

۷ روز ضمانت بازگشت

applemarket-support

پشتیبانی ۲۴ ساعته

applemarket-logo

مجموعه اپل مارکت از سال 1376 فعالیت خود را در زمینه IT آغاز کرده است و از سال 1389 بطور تخصصی در زمینه فروش و خدمات محصولات اپل در حال فعالیت است.

مجموعه اپل مارکت با استفاده از کادری مجرب ، همواره خود را ملزم می داند تا بهترین محصولات با پایین ترین قیمت ممکن را در اختیار کاربران گرامی قرار دهد.

به همین جهت ما شعار #اورجینال_بخرید را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده ایم، ما صرفا معتقد به استفاده از لوازم جانبی و کالاهای اورجینال هستیم به همین جهت تمامی کالاهای موجود در فروشگاه ما، برند های اورجینال، معتبر و مورد تایید هستند.


خدمات ما

  • ✅ تعمیرات سخت افزاری
  • ✅ اپل آیدی
  • ✅ فروش انواع لوازم جانبی اورجینال
  • ✅ خدمات نرم افزاری
  • ✅ بیمه محصولات
  • ✅ آموزش و پشتیبانی آنلاین

تماس با ما

  • آدرس:
    تبریز پایین تر از میدان ساعت نرسیده به مصلی مجتمع تجاری استاد شهریار پلاک ۴۳ و ۵۴
  • تلفن ‌تماس: ۰۴۱-۳۵۵۴۴۱۲۲
    ۰۴۱-۳۵۵۳۳۰۳۹
  • ساعات‌کاری: ۹ تا ۲۲
  • ارتباط با ما:
تمامی حقوق این سایت نزد اپل مارکت محفوظ می‌باشد. طراحی و توسعه توسط UZAY.IR