سبد خرید شما خالی است.

هفت روش حرفه‌ای استفاده از دوربین آیفون در آی او اس ۱۴

ادمین پنج‌شنبه، 26 تیر 2 دقیقه مطالعه

با اینکه اپل در کنفرانس WWDC 2020 به آن اشاره نکرد، ولی آی او اس ۱۴ با قابلیت‌هایی جدید در سیستم دوربین آیفون، ارائه می‌شود. این قابلیت‌ها شامل شات‌های سریع، استفاده از دکمه افزایش صدا (Volume Up) برای Burst Mode و …

در این مقاله به این ویژگی‌ها می‌پردازیم.

شات‌های سریع

چه چیزی بهتر از یک شات سریع برای شکار لحظه‌های ناب وجود دارد؟

در آی او اس ۱۴، اپلیکیشن دوربین ۲۵٪ سریعتر از قبل اجرا می‌شود، در حالی که ثبت تصاویر هم ۹۰٪ سریع‌تر نسبت به قبل انجام می‌شود. برای آیفون‌های دارای حالت پرتره نیز این افزایش سرعت ۱۵٪ می‌باشد.

این تغییرات به صورت پیش‌فرض با آی او اس ۱۴ بر روی دوربین اعمال می‌شود و تنظیمات خاصی نیاز ندارد.

الویت با عکاسی سریع!

 Prioritize Fast Shootingاین نام ویژگی است که در تنظیمات دستگاه قابل فعال سازی است، با این ویژگی هوشمند، آیفون تصاویر را با سرعت پردازش می‌کند، فقط کافی است دکمه شاتر را فشار دهید تا کارها انجام شود.

استفاده از دکمه صدا برای Burst Mode

Burst Mode و یا حالت عکاسی پشت سر همِ، این امکان را به شما می‌دهد که به صورت توالی عکاسی کنید و در نهایت بهترین تصویر را انتخاب کرده و شات‌های اضافی را پاک کنید. اکنون با دکمه Volume up این حالت به صورت پیش‌فرض فعال است و فقط کافی است تا دکمه را فشار داده و نگه دارید.

حالت QuickTake

کاربران مدل iPhone 11 به بالا، می‌دانند که حالت QuickTake برای دستگاهشان فعال است. حالا با آی او اس جدید ۱۴ این امکان برای مدل‌های قدیمی‌تر مانند XR، XS، XS Max نیز فعال شده است.

همچنان کاربران آیفون ۱۱ به بالا با امکان کنترل فرمت ویدئو Video Format Control آشنایی دارند که این امکان نیز در آی او اس ۱۴ به دستگاه‌های دیگر اضافه می‌شود.

دوربین جلو

اگر اهل سلفی گرفتن باشید، متوجه بوده‌اید که آیفون بعد از ثبت سلفی تصویر را Mirror می‌کند، به این معنا که زمانی که می‌خواهد عکس سلفی را در Camera Roll ذخیره کند، تصویر را به صورت پیش‌فرض برعکس می‌کند که زاویه آن درست شود. حالا در آی او اس ۱۴ شما می‌توانید این ویژگی را از حالت پیش‌فرض خارج کنید.

کنترل اکسپوژر Exposure Control

یک ویژگی جدید دیگر که در آی او اس ۱۴ مشاهده می‌شود، به شما امکان می‌دهد سطح نور دهی را برای همه عکس‌ها و فیلم‌ها تنظیم قفل کنید.

به این معنا که دیگر نیاز نیست برای تنظیم نور با حرکت دوربین انگشت خود را برای تنظیم مجدد به کار بگیرید.

 

حالت شب Night Mode

اپل نحوه عملکرد Night Mode در آیفون 11 را تغییر نداده است ، اما جهت بهبود این ویژگی، در آی او اس ۱۴ از ژیروسکوپ داخلی برای کمک به ثابت نگه داشتن آیفون در هنگام عکسبرداری استفاده کرده است.

امسال اپل تغییرات چشمگیر زیادی در دوربین آیفون ایجاد نکرده است. اما ویژگی‌های قبلی را بهبود داده و عملکرد آن‌ها را بهتر کرده است. برای کسانی که به عکاسی با دوربین آیفون علاقه دارند این ویژگی‌ها تجربه‌ی بهتری به ارمغان می‌آورد.

نظر شما در مورد این تغییرات چیست؟ نظرات خود را در مورد این مقاله با ما در میان بگذارید.

دوشنبه، 7 مهر

قابلیت Widget ها در iOS 14

پخش ویدئو

دوشنبه، 7 مهر

قابلیت جدید ‌‌Back Tap در آی‌او‌اس ۱۴

پخش ویدئو

یکشنبه، 29 تیر

استفاده از فونت دلخواه در آیفون و آیپد برای تایپ

پخش ویدئو

چهارشنبه، 28 خرداد

غیرفعالسازی Memoji Stickers

پخش ویدئو

original-product

ضمانت اصل بودن کالا

secure-payment

پرداخت امن

refund-money

۷ روز ضمانت بازگشت

applemarket-support

پشتیبانی ۲۴ ساعته

applemarket-logo

مجموعه اپل مارکت از سال 1376 فعالیت خود را در زمینه IT آغاز کرده است و از سال 1389 بطور تخصصی در زمینه فروش و خدمات محصولات اپل در حال فعالیت است.

مجموعه اپل مارکت با استفاده از کادری مجرب ، همواره خود را ملزم می داند تا بهترین محصولات با پایین ترین قیمت ممکن را در اختیار کاربران گرامی قرار دهد.

به همین جهت ما شعار #اورجینال_بخرید را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده ایم، ما صرفا معتقد به استفاده از لوازم جانبی و کالاهای اورجینال هستیم به همین جهت تمامی کالاهای موجود در فروشگاه ما، برند های اورجینال، معتبر و مورد تایید هستند.


خدمات ما

  • ✅ تعمیرات سخت افزاری
  • ✅ اپل آیدی
  • ✅ فروش انواع لوازم جانبی اورجینال
  • ✅ خدمات نرم افزاری
  • ✅ بیمه محصولات
  • ✅ آموزش و پشتیبانی آنلاین

تماس با ما

  • آدرس:
    تبریز پایین تر از میدان ساعت نرسیده به مصلی مجتمع تجاری استاد شهریار پلاک ۴۳ و ۵۴
  • تلفن ‌تماس: ۰۴۱-۳۵۵۴۴۱۲۲
    ۰۴۱-۳۵۵۳۳۰۳۹
  • ساعات‌کاری: ۹ تا ۲۲
  • ارتباط با ما:
تمامی حقوق این سایت نزد اپل مارکت محفوظ می‌باشد. طراحی و توسعه توسط UZAY.IR