سبد خرید شما خالی است.

هرآنچه که تاکنون درباره بروزرسانی مک‌بوک پرو با اپل سیلیکون در اندازه های ۱۴ و ۱۶ اینچی می‌دانیم

ادمین پنج‌شنبه، 30 بهمن 3 دقیقه مطالعه

اپل پاییز سال گذشته این صنعت را با مک‌بوک Air بر پایه تراشه M1 مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی و مک مینی تحت تأثیر قرار داد. اکنون با شایعاتی درباره مک‌بوک پرو 14 و 16 اینچی، منتظر اتفاقات هیجان انگیزتری هستیم.  در اینجا هر آنچه که تاکنون می‌دانیم آورده شده است.

پورت‌های زیاد!

هنگامی که اپل در سال 2016 مجدداً مک‌بوک پرو را طراحی کرد، همه کارها را با یو‌اس‌بی-C Thunderbolt 3 انجام داد و به معنای واقعی کلمه، همه I/O ها را با این پورت‌ها جایگزین کرد.  مدل‌های مختلف شامل 1 ، 2 و 4 پورت USB-C برای شارژ، انتقال داده و استفاده از دانگل برای تطبیق پورت‌های جدید با ورودی و خروجی عملی‌تر مانند کارت خوان‌های SD ، HDMI و USB-A بود.

پنج سال بعد، انتظار می‌رود اپل به کاربران حرفه‌ای آنچه از مک‌بوک پرو ۲۰۱۶ درخواست کرده‌اند را ارائه دهد: پورت‌های بیشتر! انتظار می‌رود مک‌بوک پرو که دوباره طراحی شده است‌، پورت‌های USB-C را برای Thunderbolt 3حفظ کند، اما شارژ MagSafe ،HDMI و کارت خوان داخلی را احیا کند. اگر این گفته درست باشد، باعث آزاد شدن همه پورت‌های Thunderbolt 3 برای انتقال سریع داده‌ها می‌شود و دیگر نیازی به آداپتورهای اساسی که کاربران مک‌بوک پرو در حال حاضر به آنها متکی هستند، نیست.

همچنین انتظار می‌رود که ماشین‌های جدید دارای صفحه کلید کامل و بدون تاچ بار مانند مک‌بوک Air باشند.

گفتی 14 اینچ؟

بله، شایعه طولانی درباره نسخه ۱۴ اینچی مک‌بوک پرو وجود دارد. اپل صفحه نمایش و بدنه مک‌بوک پرو ۱۵.۴ اینچی را کمی تغییر داد تا در آخرین ورژن، نسخه 16 اینچی را ایجاد کند. از آن زمان شایعاتی در مورد به روزرسانی مک‌بوک پرو ۱۳.۳ اینچی به گوش می‌رسید که باعث می‌شد حاشیه‌های اطراف نمایشگر کم شود و اندازه واقعی صفحه نمایش به 14 اینچ افزایش یابد. برخلاف مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی، این اتفاق هرگز در دوره اینتل رخ نداده است، اما در مورد نسخه جدید تراشه اپل سیلیکون ممکن است اتفاق بیوفتد.

درباره نمایشگرها

افزایش 0.7 اینچی تنها تغییر نمایشگر نیست که برای نسخه بعدی مک‌بوک پرو شایعه شده است. گفته می‌شود که اپل برای اولین بار در سال‌های گذشته قصد دارد تغییرات نوع نمایشگر را برای نوت بوک‌های جدید مک برنامه ریزی کند. در حال حاضر هر دو مدل از نمایشگرهای LCD با نور پس زمینه LED با وضوح بالا با فناوری IPS یا سوئیچینگ درون صفحه‌ای استفاده می‌کنند.  گزارش‌های زنجیره تأمین نشان می‌دهد که صفحه نمایش‌های مک‌بوک پرو 14 و 16 اینچی شایعه اولین لپ تاپ‌های اپل هستند که به فناوری جدید مینی LED روی می‌آورند.

مینی LED دقیقاً همان چیزی است که به نظر می‌رسد. از اجزای LED کوچکتر برای نور پس زمینه استفاده می‌شود. این به این معنی است که روشن کردن پیکسل‌های روشن و کم نور شدن مناطق تاریک می‌تواند بسیار دقیق تر باشد. به نوبه خود، این نسبت‌های کنتراست بالاتر‌، سیاه عمیق‌تر و به طور کلی اثرات هاله کمتر را امکان پذیر می‌کند.

یک سبک جدید

اپل از معرفی هرگونه طراحی جدید در مک مینی، مک‌بوک پرو و مک‌بوک Air (جدا از حذف فن) برای دور اول کامپیوترهای اپل سیلیکون طفره رفت. چندین منبع انتظار دارند که این با کاهش به روزرسانی‌های مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی، تغییر کند. بهترین توصیف ما بر اساس شایعات تاکنون چیزی شبیه به طراحی فعلی آیپد پرو، آیپد Air و آیفون ۱۲ است. انتظار می‌رود زاویه‌های سخت و راست باقی بمانند، اما درپوش‌ها و دکمه‌ها برای ایجاد یک عمق یکنواخت صاف می‌شوند.

در دور بعدی به روزرسانی مک‌بوک پرو چیزهای زیادی برای پیش بینی وجود دارد. از افزایش قابل توجه اندازه صفحه نمایش در مدل کوچکتر، پورت‌های بیشتر برای هر دو مدل، نوع نمایشگر جدید برای افزایش نسبت کنتراست و طراحی جدید برای اولین بار از سال 2016. فیس ID و Cellular داخلی به نظر نمی‌رسد هر دو ویژگی در کارت‌های سال 2021 وجود داشته باشند. این هنوز قبل از ذکر سوئیچ اینتل به اپل سیلیکون برای اولین بار در مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی است.  براساس عملکرد و عمر باتری رایانه‌های تراشه M1 فعلی، مطمئناً پیشرفت بیشتر در عملکرد از یک تراشه جانشین خواهند داشت. در مورد زمان بندی، شایعات حاکی از نیمه دوم امسال برای معرفی و در دسترس بودن محصول است.

دوشنبه، 7 مهر

قابلیت Widget ها در iOS 14

پخش ویدئو

دوشنبه، 7 مهر

قابلیت جدید ‌‌Back Tap در آی‌او‌اس ۱۴

پخش ویدئو

یکشنبه، 29 تیر

استفاده از فونت دلخواه در آیفون و آیپد برای تایپ

پخش ویدئو

چهارشنبه، 28 خرداد

غیرفعالسازی Memoji Stickers

پخش ویدئو

original-product

ضمانت اصل بودن کالا

secure-payment

پرداخت امن

refund-money

۷ روز ضمانت بازگشت

applemarket-support

پشتیبانی ۲۴ ساعته

applemarket-logo

مجموعه اپل مارکت از سال 1376 فعالیت خود را در زمینه IT آغاز کرده است و از سال 1389 بطور تخصصی در زمینه فروش و خدمات محصولات اپل در حال فعالیت است.

مجموعه اپل مارکت با استفاده از کادری مجرب ، همواره خود را ملزم می داند تا بهترین محصولات با پایین ترین قیمت ممکن را در اختیار کاربران گرامی قرار دهد.

به همین جهت ما شعار #اورجینال_بخرید را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده ایم، ما صرفا معتقد به استفاده از لوازم جانبی و کالاهای اورجینال هستیم به همین جهت تمامی کالاهای موجود در فروشگاه ما، برند های اورجینال، معتبر و مورد تایید هستند.


خدمات ما

  • ✅ تعمیرات سخت افزاری
  • ✅ اپل آیدی
  • ✅ فروش انواع لوازم جانبی اورجینال
  • ✅ خدمات نرم افزاری
  • ✅ بیمه محصولات
  • ✅ آموزش و پشتیبانی آنلاین

تماس با ما

  • آدرس:
    تبریز پایین تر از میدان ساعت نرسیده به مصلی مجتمع تجاری استاد شهریار پلاک ۴۳ و ۵۴
  • تلفن ‌تماس: ۰۴۱-۳۵۵۴۴۱۲۲
    ۰۴۱-۳۵۵۳۳۰۳۹
  • ساعات‌کاری: ۹ تا ۲۲
  • ارتباط با ما:
تمامی حقوق این سایت نزد اپل مارکت محفوظ می‌باشد. طراحی و توسعه توسط UZAY.IR