سبد خرید شما خالی است.

اپل می‌تواند آیفون 8-اینچی تاشو و آیفون بدون تاچ را در سال 2023 به بازار عرضه کند.

ادمین یکشنبه، 10 اسفند 2 دقیقه مطالعه

امروز یادداشت تحلیلگر مینگ چی کو شامل پیش‌بینی‌های زیادی برای آیفون 13، آیفون SE بعدی، آیفون 14 و همچنین آنچه در سال 2023 شاهد خواهیم بود، است. جالب اینجاست که Kuo پیش‌بینی می‌کند که این امکان وجود دارد که اپل اولین آیفون تاشو و همچنین اولین آیفون مدل پیشرفته بدون حاشیه کناری و یک جانشین آیفون 11 با قیمت کمتر از 600 دلار را، تا دو سال دیگر عرضه کند.

آیفون تاشو ۸-اینچی

در ابتدا، پیش بینی آیفون تاشو. Kuo معتقد است که اگر اپل بتواند “فناوری کلیدی دستگاه تلفن همراه تاشو” و همچنین چالش‌های تولید انبوه را در سال جاری حل کند‌، پس می‌تواند “آیفون تاشو 7.5-8 اینچی” را تا سال 2023 راه اندازی کند.

اخیراً در مورد کارهای اپل در مورد آیفون تاشو اطلاعات بیشتری شنیده‌ایم. در ماه اکتبر‌، شایعه‌ شد که در سال 2022 ممکن است اولین آیفون تاشو عرضه شود. سپس بلومبرگ در ژانویه گزارش داد که باوجود آنکه در حال کار بروی یک آیفون تاشو هستند، جدول زمانی تنظیم نشده است و این پروژه هنوز چیز مطمئنی نیست.

پیش‌بینی Kuo چیزی بین این دو مورد است، زیرا راه اندازی یک آیفون تاشو در سال 2023 به پیشرفتی که اپل می‌تواند در سال جاری داشته باشد بستگی دارد. جالب اینجاست که ما فقط یک یوتیوبر را دیدیم که در حال ساخت یک آیفون تاشو است.

هیچ حاشیه‌ کناری در آیفون پیشرفته ۲۰۲۳ وجود ندارد؟

کوو همچنین یک احتمال جالب دیگر را برای سال 2023 پیش بینی کرده‌است – اولین آیفون تمام صفحه و بدون حاشیه. باز هم، این پیش بینی بر این اساس است که آیا “پیشرفت اپل به خوبی پیش می‌رود” یا نه، اما Kuo گفت 2023 می‌تواند سالی باشد که اپل اولین آیفون خود را بدون حاشیه و سرواخ پانچ راه اندازی می‌کند.

وی همچنین می‌گوید مدل پیشرفته (high-end) 2023 دارای قابلیت Touch ID ودوربین پریسکوپ است. با این حال، او می‌گوید که نیمه دوم 2023 زودترین زمان برای اپل است که آیفون پرچمدار خود را با تمامی این ویژگی‌ها راه اندازی کند.

ممکن است ویژگی‌هایی مانند تاچ ID زیر نمایشگر را ببینیم و لنز پریسکوپ زودتر از راه برسد. اما به گفته Kuo به دنبال آن‌ها طراحی تمام صفحه بدون حاشیه و واقعی حداقل دو سال دیگر عرضه خواهد شد.

قابل ذکر است که، به گفته او اپل در سال 2022 با جایگزینی آیفون 13 پرو، قبل از انتقال به یک طراحی تمام صفحه بدون حاشیه، اپل به یک صفحه نمایش punch-hole یا سوراخ دار  در سال ۲۰۲۲ می‌رسد.

جایگزین کردن آیفون ۱۱

کوو همچنین پیش بینی می‌کند که اگر اپل در پایان سال 2022 آیفون 11 را ادامه ندهد، آن را در نیمه اول سال 2023 با قیمت 600 دلار با مدل جدید جایگزین خواهد کرد. در حال حاضر آیفون 11 با فروش به عنوان مدل قدیمی، از 599 دلار فروخته می‌شود.

به گفته اون جایگزین آیفون 11 در سال 2023 شامل قابلیت تشخیص چهره و صفحه نمایش مشابه 6 اینچی است اما 5G را به عنوان تمایز دهنده اصلی اضافه می‌کند.

دوشنبه، 7 مهر

قابلیت Widget ها در iOS 14

پخش ویدئو

دوشنبه، 7 مهر

قابلیت جدید ‌‌Back Tap در آی‌او‌اس ۱۴

پخش ویدئو

یکشنبه، 29 تیر

استفاده از فونت دلخواه در آیفون و آیپد برای تایپ

پخش ویدئو

چهارشنبه، 28 خرداد

غیرفعالسازی Memoji Stickers

پخش ویدئو

original-product

ضمانت اصل بودن کالا

secure-payment

پرداخت امن

refund-money

۷ روز ضمانت بازگشت

applemarket-support

پشتیبانی ۲۴ ساعته

applemarket-logo

مجموعه اپل مارکت از سال 1376 فعالیت خود را در زمینه IT آغاز کرده است و از سال 1389 بطور تخصصی در زمینه فروش و خدمات محصولات اپل در حال فعالیت است.

مجموعه اپل مارکت با استفاده از کادری مجرب ، همواره خود را ملزم می داند تا بهترین محصولات با پایین ترین قیمت ممکن را در اختیار کاربران گرامی قرار دهد.

به همین جهت ما شعار #اورجینال_بخرید را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده ایم، ما صرفا معتقد به استفاده از لوازم جانبی و کالاهای اورجینال هستیم به همین جهت تمامی کالاهای موجود در فروشگاه ما، برند های اورجینال، معتبر و مورد تایید هستند.


خدمات ما

  • ✅ تعمیرات سخت افزاری
  • ✅ اپل آیدی
  • ✅ فروش انواع لوازم جانبی اورجینال
  • ✅ خدمات نرم افزاری
  • ✅ بیمه محصولات
  • ✅ آموزش و پشتیبانی آنلاین

تماس با ما

  • آدرس:
    تبریز پایین تر از میدان ساعت نرسیده به مصلی مجتمع تجاری استاد شهریار پلاک ۴۳ و ۵۴
  • تلفن ‌تماس: ۰۴۱-۳۵۵۴۴۱۲۲
    ۰۴۱-۳۵۵۳۳۰۳۹
  • ساعات‌کاری: ۹ تا ۲۲
  • ارتباط با ما:
تمامی حقوق این سایت نزد اپل مارکت محفوظ می‌باشد. طراحی و توسعه توسط UZAY.IR