سبد خرید شما خالی است.

ایرپاد مکس را چرا بخریم؟ با ذکر پنج دلیل!

ادمین یکشنبه، 7 دی 4 دقیقه مطالعه

 

بحث‌های زیادی درباره اینکه آیا واقعا ایرپاد‌های مکس ارزش ۵۵۰ دلار را دارند یا نه وجود دارد. و با توجه به اینکه این یک تصمیم شخصی است ما در آخرین ویدئو تصمیم گرفتیم که به شما ۵ دلیل را ارائه دهیم تا درباره خرید ایرپادهای مکس فکر کنیم.

ساخت و راحتی

برای آن دسته از افرادی که ساعت‌های زیادی از هدفون‌های خود استفاده می‌کنند، نحوه ساخت و راحتی استفاده از هدفون‌ها قطعا یکی از فاکتورهای کلیدی برای انتخاب ویک هدفون خواهد بود که می‌توانند تجربه خوبی را در استفاده از آن رقم بزنند. اما راحتی ممکن است وابسته به اندازه سر و فاکتورهای دیگر از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. اما ما به این نتیجه رسیدیم که ایرپاد مکس می‌توانند واقعا راحت باشند.

ایرپاد مکس را چرا بخریم؟ با ذکر پنج دلیل!

این دستگاه به خوبی روی گوش جای می‌گیرد و علاوه بر آن هنوز هم از عرق کردن پوست با جنس پارچه چرمی خود جلوگیری می‌کنند و اجازه جریان هوا را می دهند. اگر قسمت کاپ‌های گوشی هدفون فرسوده شوند، قابلیت اتصال مغناطیسی سیستم ایرپاد مکس تعویض آن را واقعا آسان می‌کند.

ایرپادهای مکس دارای  کاپ‌های آلومینیومی و بازوهای تلسکوپی از جنس استیل ضدزنگ هستند  که به آن کیفیتی قابل توجه بخشیده است . و در لمس آن حس می‌شود. اگرچه به هرحال این قسمت‌های فلزی باعث می‌شوند که ایرپاد‌های مکس در مقایسه با رقبای خود وزن بیشتری داشته باشند، که ممکن است برای برخی از کاربران مشکل ساز باشد.

اما ما متوجه شدیم که قسمت هدبند آن برای توزیع وزن آن در سرتاسر سر و گردن کاربران نقش خوبی ایفا می‌کند که باعث راحتی هرچه بیشتر آن می‌شود.

لغو کردن سر و صدا یا noise cancellation

یکی از دلایل مهم خرید بالای هدفون‌های اور ایر (over-ear)، قابلیت لغو فعال سر و صدا است. و ما دریافتیم که ایرپاد مکس در این زمینه از قابلیت‌های خوبی برخوردار است. با تجربه ما شنیدن صدای اطراف با روشن بودن حالت ANC دشوار است.

ایرپاد مکس را چرا بخریم؟ با ذکر پنج دلیل!

اما اگر تمایل دارید که صدای اطراف خود را بشنوید می‌توانید به راحتی حالت ANC را غیرفعال کنید. اما یک حالت “Transparency” هم وجود دارد که در این حالت می‌توانید ANC را روشن نگه دارید اما به شما اجازه می‌دهد که صداهای محیط را تا حدی که باعث حواس پرتی شما نشود گوش دهید.

کیفیت صدا

با وجود اینکه ایرپاد مکس جزو هدفون‌های سیمی نیست اما با کیفیت صدایی که می‌تواند از طریق بلوتوث ارائه دهد تحت تاثیر قرار گرفتیم‌. صدای ایرپاد مکس متعادل است و نسبت به اوج یا پایین بودن صدا بیش از حد تهاجمی عمل نمی‌کند.

ایرپاد مکس را چرا بخریم؟ با ذکر پنج دلیل!

با استفاده از تراشه‌های H1 در هر کاپ گوشی، ایرپاد مکس می‌تواند صدای مناسب را بر اساس سر و صدای اطراف برای شما تنظیم و تعدیل کند. و اگرچه توصیه نمی‌کنیم که میزان صدا را بیش از حد بالا ببرید اما حتی در صداهای خیلی بالا هم شفاف و با کیفیت می‌تواتد صدا را ارائه دهد.

تراشه H1

تراشه‌های H1 قابلیت‌هایی بیشتر از ارائه صدای خوب را دارند. آن‌ها از فاکتورهای مهمی هستند که باعث می‌شوند ایرپاد مکس جزو اکوییستم اپل محسوب شوند. تراشه H1 همانند دستگاه‌های ایرماد و هدفون‌های Beats، می‌توانند به راحتی با اکانت iCloud شما جفت شوند.

اگر شما در حال گوش دادن به آهنگ از طریق آیفون خود هستید و سپس آیپد خود را برای تماشای یک ویدئو برمی‌دارید، ایرپاد مکس به طور خودکار می‌تواند با آیپد جفت شود تا صدا را پخش کند.

ایرپاد مکس را چرا بخریم؟ با ذکر پنج دلیل!

پس شما می‌توانید انتخاب و تنظیم کنید که کدام دستگاه‌ها جزو منابع صدا برای وصل شدن به صورت خودکار باشند و حتی اگر سوییچ خودکار (automatic switching) را قطع کنید، تنها با چند ضربه کوچک می‌توانید به طور دستی آن را تغییر دهید.

صوت فضایی یا Spatial audio

این یک قابلیت جدید است که اپل آن را در ایرپاد پرو عرضه کرد و حالا در ایرپاد مکس نیز وجود دارد. که یک تجربه صوتی همه جانبه و سه بعدی را با محتوای سازگار ارائه می‌دهد. و اگرچه در ابتدا به آن باور نداشتیم اما متوجه شدیم که واقعیت دارد. این قابلیت باعث می‌شود احساس کنید صدا از محیط اطراف شما در حال پخش است اما در واقع منبع صدا دستگاهی است که با آن در حال مشاهده هستید.

ایرپاد مکس را چرا بخریم؟ با ذکر پنج دلیل!

پس اگر شما در حال مشاهده‌ی یک برنامه در Apple tv بر روی آیپد خود هستید، به طور مثال شما تجربه یک صدای فراگیر را خواهید داشت، اما اگر شما سر خود یا آیپد خود را حرکت دهید، دستگاه برای مطابقت داشتن با جهت سر و آیپد شما تلاش می‌کند.

این یک تجربه فوق العاده است که باعث میشود فکر کنید هدفون‌ها از کار ایستاده اند و آیپد صدا را از اسپیکرهای خود پخش می‌کند.

نتیجه گیری

این‌ها ۵ دلیل هستند که شاید بخواهید بر روی ایرپاد مکس سرمایه گذاری کنید. بله قیمت ۵۵۰ دلاری آن در مقایسه با رقبای آن که قیمت ۳۵۰ دلار را پیشنهاد می‌دهند ممکن است زیاد بنظر برسد. اما اکر طرفدار سرمایه گذاری بر روی اکوسیستم اپل هستید و ترکیب راحتی و کیفیت ساخت برای شما مهم است، آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات خود را در کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

دوشنبه، 7 مهر

قابلیت Widget ها در iOS 14

پخش ویدئو

دوشنبه، 7 مهر

قابلیت جدید ‌‌Back Tap در آی‌او‌اس ۱۴

پخش ویدئو

یکشنبه، 29 تیر

استفاده از فونت دلخواه در آیفون و آیپد برای تایپ

پخش ویدئو

چهارشنبه، 28 خرداد

غیرفعالسازی Memoji Stickers

پخش ویدئو

original-product

ضمانت اصل بودن کالا

secure-payment

پرداخت امن

refund-money

۷ روز ضمانت بازگشت

applemarket-support

پشتیبانی ۲۴ ساعته

applemarket-logo

مجموعه اپل مارکت از سال 1376 فعالیت خود را در زمینه IT آغاز کرده است و از سال 1389 بطور تخصصی در زمینه فروش و خدمات محصولات اپل در حال فعالیت است.

مجموعه اپل مارکت با استفاده از کادری مجرب ، همواره خود را ملزم می داند تا بهترین محصولات با پایین ترین قیمت ممکن را در اختیار کاربران گرامی قرار دهد.

به همین جهت ما شعار #اورجینال_بخرید را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده ایم، ما صرفا معتقد به استفاده از لوازم جانبی و کالاهای اورجینال هستیم به همین جهت تمامی کالاهای موجود در فروشگاه ما، برند های اورجینال، معتبر و مورد تایید هستند.


خدمات ما

  • ✅ تعمیرات سخت افزاری
  • ✅ اپل آیدی
  • ✅ فروش انواع لوازم جانبی اورجینال
  • ✅ خدمات نرم افزاری
  • ✅ بیمه محصولات
  • ✅ آموزش و پشتیبانی آنلاین

تماس با ما

  • آدرس:
    تبریز پایین تر از میدان ساعت نرسیده به مصلی مجتمع تجاری استاد شهریار پلاک ۴۳ و ۵۴
  • تلفن ‌تماس: ۰۴۱-۳۵۵۴۴۱۲۲
    ۰۴۱-۳۵۵۳۳۰۳۹
  • ساعات‌کاری: ۹ تا ۲۲
  • ارتباط با ما:
تمامی حقوق این سایت نزد اپل مارکت محفوظ می‌باشد. طراحی و توسعه توسط UZAY.IR