سبد خرید شما خالی است.

اپل برای اولین‌بار نمایشگر اختصاصی خودش را برای آیفون و اپل واچ می‌سازد

ادمین پنج‌شنبه، 22 دی 2 دقیقه مطالعه

بر اساس اخبار بلومبرگ، اپل در نظر دارد نمایشگرهای MicroLED اختصاصی خود را برای استفاده در دستگاه‌هایی مانند آیفون و اپل واچ طراحی کند. بر اساس گزارشات، این نمایشگرها پس از حدود پنج سال برنامه‌ریزی، احتمالا از اوایل سال ۲۰۲۴ در دستگاه‌های مذکور مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این شرکت با استفاده از طراحی تراشه‌های خود در لپ‌تاپ‌ها، کنار گذاشتن اینتل و بهره‌مندی از مزایای این عملکرد، حرکتی مشابه را در پیش گرفته است. در حقیقت وظیفه ساخت این پردازنده‌ها عمدتا برعهده‌ی TSMC است. اما اپل کنترل کاملی بر روند طراحی آن دارد.

اپل در حال حاضر نمایشگرهای آیفون، آیپد و اپل واچ را از فروشندگان مختلف (سامسونگ، ال‌جی، Japan Display، Sharp و BOE) تامین می‌شود. احتمال می‌رود اپل همچنان شرکت‌های دیگری را برای تولید نمایشگرهایش داشته باشد؛ اما این کار با استفاده از طراحی‌ها و مشخصات اپل انجام خواهد گرفت. در حال حاضر، به نظر می‌رسد تمرکز اپل بر روی دستگاه‌های تلفن همراه خود باشد.

این تغییرات تا پایان سال 2024، از بالاترین مدل‌های اپل واچ آغاز خواهد شد. به عنوان بخشی از این تغییرات، اپل واچ نمایشگرهای میکرو LED را به نمایشگرهای OLED تغییر خواهد داد. این شرکت همچنین قصد دارد در نهایت از این نمایشگرها در دستگاه‌های دیگر از جمله آیفون استفاده کند.

نمایشگرهای نسل بعدی در مقایسه با اپل واچ‌های فعلی، به گونه‌ای طراحی شده اند که رنگ‌های روشن‌تر و زنده‌تر دارند. همچنین وضوح آن‌ها از زاویه‌های مختلف بالاتر از مدل‌های فعلی خواهد بود.

طبق گزارش بلومبرگ، اپل در سال 2018 تلاش زیادی برای روی آوردن به میکرو LED با هدف عرضه اولین محصول خود تا اوایل سال 2020 انجام داد. با این حال، این پروژه به دلیل هزینه‌های بالا و چالش‌های فنی به درستی پیش نرفت.

به‌نظر می‌رسد اپل در تلاش است تا کاری مشابه آنچه که در تراشه‌های اختصاصی‌اش انجام می‌دهد، اعمال کند. فناوری مذکور را در ابعادی کوچک شروع می‌کند اما آن را طوری می‌سازد که قابل ارتقا باشد.

اپل همچنان به یک تامین‌کننده خارجی برای تولید انبوه این نمایشگرها متکی است، اما نمایشگرهای جدید را طراحی کرده و فرآیند تولید آن‌ها را به طور کامل در داخل پیش برده است.

این حرکت در حالی صورت می‌گیرد که اپل قصد دارد شرکای دیگری مانند کوالکام و برادکام را برای مودم‌های سلولی، تراشه‌های بلوتوث و پردازنده‌های Wi-Fi کنار بگذارد. البته این شرکت از سال 2020 در دستگاه‌های مک پردازنده‌های Apple Silicon را جایگزین پردازنده‌های اینتل کرده است.

دوشنبه، 7 مهر

قابلیت Widget ها در iOS 14

پخش ویدئو

دوشنبه، 7 مهر

قابلیت جدید ‌‌Back Tap در آی‌او‌اس ۱۴

پخش ویدئو

یکشنبه، 29 تیر

استفاده از فونت دلخواه در آیفون و آیپد برای تایپ

پخش ویدئو

چهارشنبه، 28 خرداد

غیرفعالسازی Memoji Stickers

پخش ویدئو

original-product

ضمانت اصل بودن کالا

secure-payment

پرداخت امن

refund-money

۷ روز ضمانت بازگشت

applemarket-support

پشتیبانی ۲۴ ساعته

applemarket-logo

مجموعه اپل مارکت از سال 1376 فعالیت خود را در زمینه IT آغاز کرده است و از سال 1389 بطور تخصصی در زمینه فروش و خدمات محصولات اپل در حال فعالیت است.

مجموعه اپل مارکت با استفاده از کادری مجرب ، همواره خود را ملزم می داند تا بهترین محصولات با پایین ترین قیمت ممکن را در اختیار کاربران گرامی قرار دهد.

به همین جهت ما شعار #اورجینال_بخرید را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده ایم، ما صرفا معتقد به استفاده از لوازم جانبی و کالاهای اورجینال هستیم به همین جهت تمامی کالاهای موجود در فروشگاه ما، برند های اورجینال، معتبر و مورد تایید هستند.


خدمات ما

  • ✅ تعمیرات سخت افزاری
  • ✅ اپل آیدی
  • ✅ فروش انواع لوازم جانبی اورجینال
  • ✅ خدمات نرم افزاری
  • ✅ بیمه محصولات
  • ✅ آموزش و پشتیبانی آنلاین

تماس با ما

  • آدرس:
    تبریز پایین تر از میدان ساعت نرسیده به مصلی مجتمع تجاری استاد شهریار پلاک ۴۳ و ۵۴
  • تلفن ‌تماس: ۰۴۱-۳۵۵۴۴۱۲۲
    ۰۴۱-۳۵۵۳۳۰۳۹
  • ساعات‌کاری: ۹ تا ۲۲
  • ارتباط با ما:
تمامی حقوق این سایت نزد اپل مارکت محفوظ می‌باشد. طراحی و توسعه توسط UZAY.IR