سبد خرید شما خالی است.

احتمال رونمایی مک بوک پرو 2023

ادمین سه‌شنبه، 27 دی 2 دقیقه مطالعه

منابع خبری از برگزاری جلساتی با محوریت کامپیوترهای خانواده‌ی مک خبر می‌دهند. احتمال می‌رود روز سه‌شنبه اپل از مک بوک‌های پرو 2023 رونمایی کند. به نظر می‌رسد این هفته اپل به دنبال برگزاری جلسات با اینفلوئنسرها و اعضای منتخب رسانه‌ها است. همچنین گفتنی است محوریت این جلسات بر روی کامپیوترهای خانواده‌ی مک (مک بوک) متمرکز است. سه‌شنبه ممکن است شاهد به روز شدن وب‌سایت رسمی اپل و رونمایی محصولات جدید این کمپانی باشیم.

نشریه خبری‌ 9to5mac به نقل از منابع آگاه نوشته است که اپل احتمالاً امروز (سه‌شنبه) از اولین محصولات جدید سال ۲۰۲۳ را رونمایی کند.

در ‌حال حاضر، جزئیات زیادی در خصوص برنامه‌های اپل در دست نیست. 9to5mac به نقل از منابع ناشناس می‌نویسد: «جلسات جدید اپل با رسانه‌ها روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه این هفته برگزار می‌شود. از دوشنبه هفته‌ی آینده، رسانه‌ها اخبار مرتبط با محصولات جدید اپل را منتشر خواهند کرد». احتمال می‌رود برگزاری جلسات مطبوعاتی اپل دلایل مختلفی داشته باشد؛ معرفی محصولات جدید، به روز رسانی نرم‌افزارهای جدید و رونمایی محصولات سخت‌افزاری از موضوعات اصلی این جلسات است. جلسات این هفته در ارتباط با مک است اما جزئیاتی در این خصوص اعلام نشده است.

اپل ماه‌ها است برای رونمایی مدل‌های جدید مک بوک پرو آماده شده است با این حال عرضه این لپ‌تاپ‌ها چندین بار به تاخیر افتاده است. مدل جدید مک بوک پرو ۱۴ اینچ و ۱۶ اینچ به لحاظ ظاهری تغییری نخواهد داشت. مدل ۲۰۲۳ این دو مدل بر روی بهبود عملکرد و کارایی متمرکز است. احتمال دارد مک بوک‌های پرو جدید با تراشه‌های M2 Pro و M2 Max رونمایی شوند. تراشه M2 برای اولین بار در ژوئن سال گذشته معرفی شد و در حال حاضر در MacBook Pro  13 اینچی، iPad Pro و آخرین نسل MacBook Air موجود است.

اپل پاییز سال گذشته مدل‌های جدید آیپد را از ‌طریق برگزاری کنفرانس مطبوعاتی معرفی کرد. از‌ آن‌جا‌یی که مک بوک پرو قرار نیست تغییرات زیادی داشته باشد، طبیعی است که اپل مدل جدید را بدون برگزاری کنفرانس رونمایی کند.

 

 

 

 

 

 

 

دوشنبه، 7 مهر

قابلیت Widget ها در iOS 14

پخش ویدئو

دوشنبه، 7 مهر

قابلیت جدید ‌‌Back Tap در آی‌او‌اس ۱۴

پخش ویدئو

یکشنبه، 29 تیر

استفاده از فونت دلخواه در آیفون و آیپد برای تایپ

پخش ویدئو

چهارشنبه، 28 خرداد

غیرفعالسازی Memoji Stickers

پخش ویدئو

original-product

ضمانت اصل بودن کالا

secure-payment

پرداخت امن

refund-money

۷ روز ضمانت بازگشت

applemarket-support

پشتیبانی ۲۴ ساعته

applemarket-logo

مجموعه اپل مارکت از سال 1376 فعالیت خود را در زمینه IT آغاز کرده است و از سال 1389 بطور تخصصی در زمینه فروش و خدمات محصولات اپل در حال فعالیت است.

مجموعه اپل مارکت با استفاده از کادری مجرب ، همواره خود را ملزم می داند تا بهترین محصولات با پایین ترین قیمت ممکن را در اختیار کاربران گرامی قرار دهد.

به همین جهت ما شعار #اورجینال_بخرید را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده ایم، ما صرفا معتقد به استفاده از لوازم جانبی و کالاهای اورجینال هستیم به همین جهت تمامی کالاهای موجود در فروشگاه ما، برند های اورجینال، معتبر و مورد تایید هستند.


خدمات ما

  • ✅ تعمیرات سخت افزاری
  • ✅ اپل آیدی
  • ✅ فروش انواع لوازم جانبی اورجینال
  • ✅ خدمات نرم افزاری
  • ✅ بیمه محصولات
  • ✅ آموزش و پشتیبانی آنلاین

تماس با ما

  • آدرس:
    تبریز پایین تر از میدان ساعت نرسیده به مصلی مجتمع تجاری استاد شهریار پلاک ۴۳ و ۵۴
  • تلفن ‌تماس: ۰۴۱-۳۵۵۴۴۱۲۲
    ۰۴۱-۳۵۵۳۳۰۳۹
  • ساعات‌کاری: ۹ تا ۲۲
  • ارتباط با ما:
تمامی حقوق این سایت نزد اپل مارکت محفوظ می‌باشد. طراحی و توسعه توسط UZAY.IR