سبد خرید شما خالی است.

آیفون ۱۲ و بیشتر: همه خبرها درباره رویداد ۱۳ اکتبر اپل

ادمین شنبه، 26 مهر 2 دقیقه مطالعه

در جریان آخرین اخبار این رویداد باشید

apple-market-apple-hi-speed-iphone-12

اپل بعد از رونمایی از جدیدترین آیپدها و ساعت‌های خود در ماه گذشته ، حالا در 13 اکتبر سال 2020 آیفون 12 خود را با تیتر “سلام، سرعت” معرفی میکند. به طور معمول اپل آیفون بعدی خود را در ماه سپتامبر معرفی می‌کرد؛ اما بدلیل پاندمی کرونا کمپانی اپل تایید کرد که آیفون تا ماه اکتبر تاخیر خواهد داشت.

همانند ایونت سال قبل ما از اپل انتظار داریم که بیشتر از یک آیفون را ارائه دهد، به طور دقیق‌‌تر چهار آیفون. از پیش شایعاتی درباره اینکه نام آیفون‌های جدید ممکن است آیفون ۱۲ مینی، آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس باشد، وجود داشت. اپل هنوز آیفون مینی (mini) خود را منتشر نکرده است ، اگر چه که این اولین محصول مینی اپل نیست.

شایعات حاکی از آن است که آیفون ۱۲ مینی یک صفحه 5.4 اینچی خواهد داشت که از آیفون ۱۱ پرو که 5.8 اینچی بود، کوچک‌تر خواهد بود. دو آیفون با صفحه نمایش6.1  اینچی- یکی از مدل‌های سطح پایین با مشخصات مشابه مدل 5.4 اینچی و دیگری با مشخصات رده بالاتر. به علاوه یک مدل 6.7 اینچی ، که از آیفون11 pro max  که 6.5  اینچی است ؛ بزرگتر خواهد بود.

با این وجود ، این نکته را بخاطر بسپارید که بعید بنظر می‌رسد آیفون‌های امسال از نمایشگر‌های با فرکانس بالای 120 هرتز برخوردار باشند. خط بعدی آیفون نیز ممکن است شامل یک طراحی کاملا جدید باشد ، لبه‌های گرد شده به جای لبه‌های مربع شکل، همانند طراحی که در آیفون 4 ، آیفون 5 و آیفون SE دیده شد. شواهد دیگر حاکی از آن است که آیفون‌های امسال ممکن است نت 5G را هم پشتیبانی کنند و سرعت بیشتری را به محض اینکه شبکه اینترنت از منطقه شما پشتیبانی کند، ارائه ‌دهد.

یکی از بزرگترین تغییرات  در رویداد آیفون امسال ممکن است نحوه بسته‌بندی محصولات باشد، شایعات حاکی از آن است که اپل تنها یک کابل شارژ خواهد داشت، اما فاقد ایرپاد و یا آداپتور برق است، چیزی که شامل تمامی آیفون‌ها از سال  2007 می‌شد. اگر اپل قصد دارد از همان آداپتور برق برای گوشی هوشمند بعدی خود پشتیبانی کند، احتمالا این تصمیمی برای کاهش میزان زباله‌های الکترونیکی است.

اپل همچنین  بسیاری از دیگر محصولات را در دست ساخت دارد، همانند: هدفون‌های بالای گوش (over-ear headphones) و اولین ARM-based Mac خود را که تا پایان سال جاری راه اندازی ‌می‌شود. اما مشخص نیست که آیا اپل زمینه‌‌ای برای اعلامیه‌های خارج از گوشی هوشمند بعدی خود را فراهم می‌کند یا خیر.

دوشنبه، 7 مهر

قابلیت Widget ها در iOS 14

پخش ویدئو

دوشنبه، 7 مهر

قابلیت جدید ‌‌Back Tap در آی‌او‌اس ۱۴

پخش ویدئو

یکشنبه، 29 تیر

استفاده از فونت دلخواه در آیفون و آیپد برای تایپ

پخش ویدئو

چهارشنبه، 28 خرداد

غیرفعالسازی Memoji Stickers

پخش ویدئو

original-product

ضمانت اصل بودن کالا

secure-payment

پرداخت امن

refund-money

۷ روز ضمانت بازگشت

applemarket-support

پشتیبانی ۲۴ ساعته

applemarket-logo

مجموعه اپل مارکت از سال 1376 فعالیت خود را در زمینه IT آغاز کرده است و از سال 1389 بطور تخصصی در زمینه فروش و خدمات محصولات اپل در حال فعالیت است.

مجموعه اپل مارکت با استفاده از کادری مجرب ، همواره خود را ملزم می داند تا بهترین محصولات با پایین ترین قیمت ممکن را در اختیار کاربران گرامی قرار دهد.

به همین جهت ما شعار #اورجینال_بخرید را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده ایم، ما صرفا معتقد به استفاده از لوازم جانبی و کالاهای اورجینال هستیم به همین جهت تمامی کالاهای موجود در فروشگاه ما، برند های اورجینال، معتبر و مورد تایید هستند.


خدمات ما

  • ✅ تعمیرات سخت افزاری
  • ✅ اپل آیدی
  • ✅ فروش انواع لوازم جانبی اورجینال
  • ✅ خدمات نرم افزاری
  • ✅ بیمه محصولات
  • ✅ آموزش و پشتیبانی آنلاین

تماس با ما

  • آدرس:
    تبریز پایین تر از میدان ساعت نرسیده به مصلی مجتمع تجاری استاد شهریار پلاک ۴۳ و ۵۴
  • تلفن ‌تماس: ۰۴۱-۳۵۵۴۴۱۲۲
    ۰۴۱-۳۵۵۳۳۰۳۹
  • ساعات‌کاری: ۹ تا ۲۲
  • ارتباط با ما:
تمامی حقوق این سایت نزد اپل مارکت محفوظ می‌باشد. طراحی و توسعه توسط UZAY.IR