سبد خرید شما خالی است.

آیا اپل بهار امسال رویدادی برگزار می‌کند یا نه؟

ادمین پنج‌شنبه، 16 بهمن 5 دقیقه مطالعه

آیا بهار امسال اپل رویدادی برگزار می‌کند؟ شواهد حاکی از آن است که محصولات جدیدی در راه است، از ایرپادهای جدید تا آیپد Pro و بیشتر.این رویداد به احتمال زیاد بدلیل پاندمی کرونا مجازی خواهد بود. اما احتمال زیادی هم برای برگزاری یک رویداد بهاری وجود دارد.این ها تمام چیزی است که ما می‌دانیم.

Apple Spring event

تاریخچه ایونت های بهاری اپل

بعضی از رویدادهای اپل تقریبا هرساله برگزار می‌شوند، از جمله WWDC در ماه ژوئن و رویداد سالیانه‌ی آیفون در پائیز هر سال. بیشتر سال‌ها، یک رویداد مهم هم در پاییز برگزار می‌شود که بر روی مک‌ها متمرکز است.به طور مثال، سال پیش سه ایونت اپل در سه ماه برگزار شد. آیپد و اپل واچ در ماه سپتامبر، آیفون ۱۲ در اکتبر و اپل سیلیکون مک در نوامبر.

رویداد‌های بهار برای پیش‌بینی سخت‌تر هستند. اپل در بهار سال ۲۰۲۰ بدلیل پاندمی کرونا رویدادی برگزار نکرد، اما یک آیپد پرو جدید، کیبوردی جادویی و مک‌بوک Air را از طریق خبر‌ها در ماه مارس معرفی کرد. که در ادامه‌ی انتشار نسل دوم آیفون‌های SE از طریق خبرگذاری ها در ماه آپریل اتفاق افتاد

Apple Spring event

در سال ۲۰۱۹ اپل یک رویداد بهاری را به طور کامل به خدمات خود اختصاص داد، با جزئیات مربوط به اپل نیوز پلاس، اپل کارت، اپل تی وی پلاس و اپل Arcade. در مارس ۲۰۱۸، اپل همه را به شیکاگو دعوت کرد، که در آنجا یک آیپد با تمرکز بر آموزش و تحصیل را عرضه کرد

اگر قرار بود در سال ۲۰۲۱ اپل یک رویداد بهاری برگزار کند، ما انتظار داشتیم که بدلیل پاندمی کرونا همچنان مجازی باشد. این بحث وجود دارد که برگزاری رویدادهای مجازی برای اپل راحت‌تر از رویداد‌های حضوری است، که بر این اساس احتمال برگزاری یک رویداد در بهار امسال محتمل‌تر است.

در اینجا برخی از کاندیدهای ممکن برای رویداد‌های بهاری اپل را می‌بینیم.

ایپد پرو جدید و آیپد mini

یکی از شایعات اصلی این است که اپل در سه ماه اول سال ۲۰۲۱ ایپد پرو جدیدی با فناوری نمایشگر مینی ال‌ای‌دی منتشر خواهد‌کرد. انتظار داریم که نور پشتی مینی ال‌ای‌دی را ابتدا بر روی ایپد پرو و ۱۲.۹ اینچی، و پس از آن بر روی آیپد پرو ۱۱ اینچی ببینیم.

آیپد پرو سال ۲۰۲۱ انتظار می‌رود که از نظر طراحی شبیه به مدل‌ سال ۲۰۲۰ باشد. و بزرگترین تغییر احتمالا فناوری نمایشگر خواهد بود، بعلاوه یک تراشه جدید که احتمالا A14 برای عملکرد بهتر خواهد بود.

Apple Spring event

همچنین گفته می‌شود اپل در حال کار کردن بروی یک مینی آیپد جدید است که در ماه مارس منتشر خوااد‌شد. آیپد مینی جدید دارای یک صفحه نمایش ۸.۴ اینچی با حاشیه‌های کوچکتر خواهد بود.

متاسفانه این بار طراحی ان تغییرات اساسی نخواهد کرد. اما در عوض اپل حاشیه‌های بااایی و پایینی، دکمه Home و تاچ ID را حفظ خواهد کرد. اپل آخرین بار آیپد مینی را در سال ۲۰۱۹ بروزرسانی کرد. و پردازنده‌ی سریعتر A12 بیونیک را همانند دیگر توسعه‌ها بروی آن اعمال کرد. در آخر گفته می‌شود که اپل در حال توسعه یک آیپد قیمت پایین است، ولی ما انتظار نداریم که آن را تا موقع دیکری در همین سال منتشر کند.

آیفون SE3

به گزارش Macotahara اپل همچنین در ماه آپریل یک آیفون SE نسل سوم را منتشر خواهد کرد. جزئیات ان کاملا ناواضح است، اما یک انتشار در ماه آپریل دقیقا یک سال بعد از آیفون SE ۴.۷ اینچی که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد، خواهد آمد.

شایعه‌ها حاکی از آن است که اپل در حال کار بر روی یک ورژن بزرگتر از آیفون SE، احتنالا با یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی وطراحی شبیه به آیفون ۸ پلاس است. اما مشخص نیست که در سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد یا نه.

ایرپاد ۳ و ایرپاد ۲ پرو

رویداد اپل بهار ۱۴۰۰

در پی معرفی ایرپاد مکس در ماه دسامبر،گفته می‌شود اپل بروزرسانی‌هایی را برای بقیه ایرپاد‌های سال ۲۰۲۱ در نظر دارد. شایعه شده است که ایرپادهای مرو جدید نسل دوم تا آپریل منتشر شوند. ایرپاد ۲ ممکن است دارای طراحی جمع و جورتری باشد که شاخه پایینی حال حاضر که از ایرپاد پرو بیرون می‌زند را نداشته باشد.

بلومبرگ هشدار داده‌است که تضمینی برای اعمال این تغییرات وجود ندارد. گفته می‌شود اپل در زمینه حذف ساقه با چالش‌هایی روبه‌رو شده‌است. و در عین حال دارلی ویژگی‌هایی مانند حالت شفافیت، تراشه H1 و لغو سر و صدا است.

همچنین شایعه شده‌است که اپل در حال توسعه‌ی یک ایرپاد سطح پایین است که دارای شاخه‌های کوتاه‌تر و نوک گوشی‌‌های قابل تعویض است. این‌ها ممکن است جایگزینی برای ایرپادهای استانداردی باشد که امروزه اپل می‌فروشد.

اطلاعات درباره‌ی قیمت‌ها هنوز واضح نیست،اما حداقل یک خبر می‌گوید که ایرپاد۳ احتمالا ۲۰ درصد کمتر از ایرپاد پرو است که قیمتی حدود ۱۹۹ دلار خواهد داشت.

ایرتگ و اپل تی‌وی

رویداد اپل بهار ۱۴۰۰

گزارش‌ها از یک تلویزیون جدید اپل که مدتی است شروع به کار بر روی آن کرده‌است، خبر می‌دهند. این تلویزیون در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد‌شد، اما زمان آن هنوز مشخص نیست.

به همین ترتیب، شایعاتی وجود دارد که ایرتگ‌ها هم برای دو سال در این مرحله خواهند بود. انتظار می‌رود لوازم جانبی اپل هم امسال منتشر شوند. اما در مورد ایرتگ‌ها و امل تی‌وی باید منتظر ماند تا ببینیم تحقق میابند یا خیر.

انتقال اپل سیلیکون ادامه دارد

اپل اذعان کرده‌است که تقریبا دو سال طول خواهد کشد تا کلا به اپل سیلیکون منتقل شوند. به همین دلیل، ما انتظار داریم تا مک‌های جدید اپل سیلیکون در سال ۲۰۲۱ اعلام شوند.

همانطور که گفته شد، در حال حاضر انتظار نداریم که سخت افزار امل سیلیکون جدید در طول بهار سال ۲۰۲۱ منتشر شوند. شایعه‌ها حاکی از آن است که می‌توان انتظار یک لاین آی‌مک جدید و مک‌بوک‌های پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی جدید را امسال داشت، اما آن‌ها احتمالا در نیمه دوم سال خواهند آمد.

جمع‌بندی رویداد بهار اپل

رویداد اپل بهار ۱۴۰۰

اینکه اپل امسال یک رویداد بهاری برگزار می کند یا نه ، باید منتظر بمانیم. باز هم ، اگر چنین رویدادی تحقق یابد ، به دلیل همه گیری COVID-19 ، انتظار داریم کاملاً مجازی باشد. در حالی که شایعات زیادی درباره تولید محصولات جدید برای پر کردن یک رویداد 60 دقیقه ای وجود دارد ، اپل ثابت کرده است که اعلام سخت افزار جدید از طریق مطبوعات نیز کاملاً مشکلی نیست.

 

دوشنبه، 7 مهر

قابلیت Widget ها در iOS 14

پخش ویدئو

دوشنبه، 7 مهر

قابلیت جدید ‌‌Back Tap در آی‌او‌اس ۱۴

پخش ویدئو

یکشنبه، 29 تیر

استفاده از فونت دلخواه در آیفون و آیپد برای تایپ

پخش ویدئو

چهارشنبه، 28 خرداد

غیرفعالسازی Memoji Stickers

پخش ویدئو

original-product

ضمانت اصل بودن کالا

secure-payment

پرداخت امن

refund-money

۷ روز ضمانت بازگشت

applemarket-support

پشتیبانی ۲۴ ساعته

applemarket-logo

مجموعه اپل مارکت از سال 1376 فعالیت خود را در زمینه IT آغاز کرده است و از سال 1389 بطور تخصصی در زمینه فروش و خدمات محصولات اپل در حال فعالیت است.

مجموعه اپل مارکت با استفاده از کادری مجرب ، همواره خود را ملزم می داند تا بهترین محصولات با پایین ترین قیمت ممکن را در اختیار کاربران گرامی قرار دهد.

به همین جهت ما شعار #اورجینال_بخرید را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده ایم، ما صرفا معتقد به استفاده از لوازم جانبی و کالاهای اورجینال هستیم به همین جهت تمامی کالاهای موجود در فروشگاه ما، برند های اورجینال، معتبر و مورد تایید هستند.


خدمات ما

  • ✅ تعمیرات سخت افزاری
  • ✅ اپل آیدی
  • ✅ فروش انواع لوازم جانبی اورجینال
  • ✅ خدمات نرم افزاری
  • ✅ بیمه محصولات
  • ✅ آموزش و پشتیبانی آنلاین

تماس با ما

  • آدرس:
    تبریز پایین تر از میدان ساعت نرسیده به مصلی مجتمع تجاری استاد شهریار پلاک ۴۳ و ۵۴
  • تلفن ‌تماس: ۰۴۱-۳۵۵۴۴۱۲۲
    ۰۴۱-۳۵۵۳۳۰۳۹
  • ساعات‌کاری: ۹ تا ۲۲
  • ارتباط با ما:
تمامی حقوق این سایت نزد اپل مارکت محفوظ می‌باشد. طراحی و توسعه توسط UZAY.IR